Themaweken horloges- toon vakantiefoto’s natuurlijk wel met je horloge, vanaf post 2450 tot 30-8-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

Ik ben niet zo merkvast. Zolang het tikt heeft het mijn interesse.

Een kleine selectie:

10 likes

8 likes

Haha ben er vast wel een paar vergeten, maar die komen dan later😊!

10 likes

9 likes

12 likes

Waar ik in 2023 hier trots meldde dat ik op veertig verschillende merken zat in de verzameling, kom ik na een periode van uitsluitend verkoop niet verder dan een schamele drieëndertig horlogemerken en dan ben ik ook nog uit pure armoede genoodzaakt de wandklok mee te tellen…
:blush:

14 likes

Goed bezig John!

Ik ga ze niet tellen. Het aantal horloges niet, maar de merken ook niet. Ignorance is a bliss

2 likes

6 likes

7 likes

12 likes

Leuk thema, ik denk dat er precies voor elke dag 1 heb.

6 likes

8 likes

11 likes

Fijne dag verder.

6 likes

Zijn toch heel wat merken John, had je mooi kunnen spreiden komende 14 dagen :wink:. Maar die U.N aan de muur, kan daar geen bandje om, draagt wat groot en zwaar, had je zeker de enige geweest op het hf met deze om de pols :grinning:

1 like

Zoveel heb jij er toch niet Dennis, beetje lui :stuck_out_tongue:

1 like

Dat is mooi Ron, jij leest wat ik schrijf. Spreiden deze 2 weken :+1:

1 like

Valt wel mee inderdaad. Minder dan duizend. :upside_down_face:

1 like

Zie weer lekker hele mooie horloges voorbij komen, heb zelf ook wel een paar merken. Dus moet zuinig zijn met posten, maar wel iedere dag :smiley:
Dus ik ga mijn rijtje maar weer af, iedere dag 4 horloges. En heb er nog wel meer hoor, misschien ook een beetje lui zoals @Cav :wink:

Morgen weer een paar en wens iedereen nog een fijne dag :sunny: :+1:

10 likes

Waarom houd je die Ball altijd verborgen, wat een cool ding

2 likes