Themaweken horloges-toon van elk merk 1 horloge , vanaf post 2288 tot 16-8-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

5 likes

4 likes

Zit het bandje nou verkeerd om?
Van de verkeerde kant? :rainbow_flag:
Oh wacht, gisteren was het Pride…:wink:

1 like

3 likes

Bandje zit goed aan de goede kant, nu ff niet flirten met mij John. Ben getrouwd met Assie en trouw he :stuck_out_tongue:

Lekkah tis vrije zondag, deze Tsuyosa is echt mooi, zowel de wp als de band :smiley:

Fijne zondag vrienden en vanavond komt er weer een nieuw thema :+1:

2 likes

Jij doet het op z’n Japans!

1 like

Goedenavond thema vrienden,

Deze week is het thema “toon van elk merk 1 horloge” . Vanaf post 2288

LEES DE INLEIDING ZODAT JULLIE WETEN WAT IK BEDOEL!!

Dit is toch een mooi zomer thema, niet iedereen is op vakantie dus genoeg leden die mee kunnen doen.

Sommige leden hebben er 1, anderen meerdere, natuurlijk lekker spreiden over de 2 weken :smiley:
Laat maar zien hoeveel verschillende merken horloges je hebt, dus niet zelf gemaakte horloges maar van elk merk 1 horloge posten.

Dus voor de duidelijkheid, al heb je 30 Seiko’s, mag je er maar 1 posten en zo verder met andere merken. Zelfde natuurlijk ook voor Rolex, Vostoks enz.

Heel benieuwd hoeveel leden vele merken in de collectie hebben, o ja mag ook Chinees zijn natuurlijk als het maar aparte merken zijn.

Ik trap af met 4 merken.

Dit thema loopt tot 16-8-2026 ivm de vakantie periode

En zoals altijd, zondag is vrije keuze dag! Echt hoor, iedereen mag er aan meedoen :smiley:

Laten we er weer 2 leuke themaweken van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen, heel belangrijk, spoeling wordt steeds dunner :smiley:

Wens iedereen weer een leuke themaweken :+1:

8 likes

6 likes

Mooie start John, heb jij dus heel wat verschillende merken om de komende 14 dagen te posten :+1:

1 like

Vrije zondag

3 likes

Ik heb een beperkt aantal merken.

10 likes

Hier zit de kracht duidelijk in de beperking.
Wat een kanonnen! :ok_hand:t3:

2 likes

Ik ben niet zo merkvast. Zolang het tikt heeft het mijn interesse.

Een kleine selectie:

10 likes

8 likes

Haha ben er vast wel een paar vergeten, maar die komen dan later😊!

10 likes

9 likes

12 likes

Waar ik in 2023 hier trots meldde dat ik op veertig verschillende merken zat in de verzameling, kom ik na een periode van uitsluitend verkoop niet verder dan een schamele drieëndertig horlogemerken en dan ben ik ook nog uit pure armoede genoodzaakt de wandklok mee te tellen…
:blush:

14 likes

Goed bezig John!

Ik ga ze niet tellen. Het aantal horloges niet, maar de merken ook niet. Ignorance is a bliss

2 likes