Klepje open. Meestal zegt mijn vrouw: klepje dicht.
Google Lens werkt nog niet zo goed met unieke horloges, of wel?
Klepje open. Meestal zegt mijn vrouw: klepje dicht.
Google Lens werkt nog niet zo goed met unieke horloges, of wel?
Gaaf man, had ik dus niet verwacht . Trouwens zat net met die van mij te praten over horloges, die zei het net iets anders. Je mag ook wel eens je mond dicht houden haha. Heb het bij de hond geprobeerd maar die vertikt het om te reageren
En te lui om het horloge af te lezen, want de datum stond goed…
Haha, tijd en datum staan goed, maar de dag niet. Moet niet mogen natuurlijk , maar lui ben ik zeker
Goedenavond thema vrienden,
Themaweken “Show je Rolex” dit vanaf post 186
Al eerder heb ik een merk als thema gekozen, deze week de Rolex. Zowel bekend bij horlogeliefhebbers als bij mensen die alleen de naam kennen en dat ze niet goedkoop zijn.
Alle Rolex modellen mogen getoond worden, zowel klassiekers zoals de Submariner en Datejust tot zeldzame vintage Explorers of kleurrijke Day-Dates. Leuk als we veel modellen tegen gaan komen, zowel in goud, two tone of staal en met of zonder diamant, alles mag zolang het maar geen hommages of kopieën zijn.
Waarom kies ik nu eens voor de Rolex, heel simpel, iedere week maak ik ook in het topic Rolex Only een nieuw thema bekend. Dus mogen dit keer ook de Rolexen eens aandacht krijgen.
Extra leuk: vertel waarom je juist dát model waardeert. Het verhaal achter je Rolex is net zo boeiend als het horloge zelf.
Origineel, gedragen of mint, nieuw of vintage: zolang het een échte Rolex is, mag hij meedoen!
En natuurlijk waarom je voor de Rolex gekozen hebt.
Gewoon leuk, een Rolex met een verhaal, geërfd, gekocht op reis, lang op de wachtlijst gestaan, afwerking, enz.
Ben zeker benieuwd hoeveel leden uit het Rolex only topic deze week mee gaan doen.
Natuurlijk weet ik dat er lovers en haters zijn als het om een Rolex gaat, dus lekker eens positief
je Rolex tonen, vind je Rolex helemaal niets, sla dan dit thema over. Sta je nog in de wacht voor een Rolex, plaats dan een foto van die Rolex.
Ook leuk als je jouw Rolex kan tonen met zowel een oyster en/of jubilee band.
Ben mij zeer zeker bewust dat niet iedereen hier aan mee kan doen, maar die komen dan wel weer in een ander thema aan bod.
De voorbeelden waarmee ik aftrap, geleend uit het Rolex topic (natuurlijk geef ik aan van wie die Rolexen zijn , mijn Rolexen komen later in de week aan bod.
Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal dit keer minder goed te doen zijn.
Maar heb je meerdere Rolexen, probeer het dan over de week te spreiden en niet alles op 1 dag posten.
Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk
En natuurlijk kan je iedere dag een foto posten en zoals jullie weten, zondag vrije keuze dag.
En natuurlijk wens ik iedereen weer een leuke themaweek
Is wel een hele mooie automaat! Nicolet is een mooi, naar mijn idee zeer ondergewaardeerd merk. Als ie technisch goed in orde is ook voor een lief prijsje. En er is altijd wel iemand op HF die 'm voor alle zekerheid een beurtje wil geven. Goeie tip van @basvg voor jou, @fredpanarai1
Voor de sfeer een plaatje van mijn (enige) Nicolet, met een Felsa 690 automaat. Ooit (in 2020) over mogen nemen van @KaiseRRuby.
Echt een mooi ding he, zijn die markers ook opgelegd?
Klopt Lex, maar ik heb @basvg Bas al een antwoord gegeven en gevraagd naar de Jumbo welke hij liet zien. Ben nog in afwachting van antwoord van Bas.
Maar laat je binnenkort maar verrassen door mij, ben lekker bezig geweest
Ik ga 'm er even niet voor uit elkaar halen, Ruben, maar ik dacht het wel.
Mooi die 2 day-dates en die Sub , zit er ook nog een verhaal achter. waarom je juist voor deze hebt gekozen, de looks of geerfd. Afwerking is natuurlijk top
Mooi die GMT-master en die Sub , zit er ook een verhaal achter waarom je juist deze gekocht hebt?
gevraagd naar de Jumbo welke hij liet zien
bedoel je die Tiran? Dat is echt niet zo’ n speciale…
Je vroeg toen naar waar ik precies op zoek was en gaf je opties zoals dresser, duiker en daar had je ook een jumbo tussen staan, is dat de Tiran?
Ik sla dit thema, net als IRL, helemaal over…
Bij de themaweek ‘Show je Patek Philippe’ meld ik me wel weer.
Kom op John, naast een patek moet je echt een Rolex hebben. Zitten hele mooie modellen tussen, betaalbaar dan pak je eerst een airking
Ik stuur je wel een PB tje😁