Is top
Mijn eerste Rolex is een Datejust, maar die is momenteel weg voor onderhoud. Dit is een oude 16014. Ik vind dat een heel mooi klassiek horloge, maar hij voelt niet geschikt voor dagelijks gebruik. De Explorer heb ik gekozen omdat dat ik hem mooi vind in al zijn eenvoud. Het is ook een nieuwe dus lekker robuust en dus geschikt voor dagelijks gebruik. Er gaan er in de toekomst nog wel één of twee bijkomen.
Hoi Paul, dat is een mooie Datejust met die groene wp heel mooi . Mij lukt het nog niet om horloges te verkopen, zal wel een tic van mij zijn. ik zou de Explorer en de OP nooit weg doen. Het woord vervelen bij horloges komt niet bij mij op, wel dat ik denk die mag even een tijdje gaan slapen in de kluis
.
Mooie OP Jeroen, het blauw zit mooi tussen diep blauw en lichtblauw in en met die jubilee band een mooie Rolex
Ik zal wel iets gemist hebben, maar ik heb ze je nooit zien dragen hier op het HF.
Leuke set de GMT master II en de Sub , het verhaal erachter bedenk ik zelf wel
Echt een mooie collectie Rolexen en lekker divers en natuurlijk stuk voor stuk mooi deze Rolexen. Dat je door de YM aangestoken besmet bent geraakt aan de Rolex kan ik goed begrijpen
. Lachen dat jij de Rootbeer een tikkie fout vind, dat heb ik nu met volgouden Rolexen. Niet dat die minder mooi zijn, maar gewoon net iets te
. Zelf vind ik juist de afwisseling tussen staal en goud heel mooi, weet dat sommigen dit juist discutabel vinden. Maar hebben sommigen ook met bijvoorbeeld de diamanten op de DJ. Uiteindelijk blijft het ook onder Rolex liefhebbers allemaal een kwestie van smaak. Jij noemt de YM 16622 ondergewaardeerd, zou ik niet zo zeggen.
Wat betreft je GMT master Pepsi, zeg ik altijd maar “je kunt beter aan de Pepsi zitten dan aan de coke ”. De DJ van je vrouw mag er ook zijn, alleen vind ik (persoonlijk he) Romeinse cijfers minder mooi staan op een Rolex. Maar daar zal je vrouw weer anders over denken natuurlijk, wat ik ook begrijp
Haha, denk dat veel leden zo denken maar ja eenmaal besmet met het virus is er vaak geen ontkomen aan. Ook jij heb een mooie collectie Rolexen en waar anderen weer de cyclops er niet op hebben, zitten ze bij jou er nog op. Ik moet er niet aan denken als ze bij mijn Rolexen eraf zouden zijn, slechte oogjes he . Maar als men die er niet op willen hebben, zeg ik koop dan een no date
En ik zeg het vaak, weten ze ook van mij. Geen horloges verkopen, bewijst maar weer dat jij spijt hebt van de verkochte OP en de blauwe Milgauss. Die Exporer II vind ik ook lekker vet
Ha Dan, 2 mooie Subs en 2 mooie Explorers , zoek de verschillen, nou ik maak het mijzelf nu lekker makkelijk
. zowel op de subs als de Explorers, zit er verschil met de tekst op de wijzerplaten
Kratos, ook lekker divers je collectie en mooi . Daarnaast hebben ze alle 3 eigen kleur wp. Zal wel in de klas een paar uurtjes aan gespendeerd zijn met de leerlingen
Hele mooie
Je gaat het al leren Fer
Mooi deze DJ en voor de verandering eens met een leren band
En een leuk verhaal heb je geschreven, sprak mij echt aan. Wat betreft het vooroordeel die sommige hebben in het Rolex topic, het zijn gewoon mensen. En ja, de 1 is aardiger dan de ander die ervaring heb ik ook gehad. Nu niet meer hoor, praat leuk met leden uit dat topic. En geniet ook van al dat moois wat ik voorbij zie komen, soms jaloersmakend. Maar ja je kunt ook niet alles hebben, heb zelf heel wat horloges van diverse merken en dat is ook leuk. Tja en dan de prijs-kwaliteitsverhouding, valt over te discussiëren. Rolex heeft gewoon een goede naam/marketing maar levert zeker wel kwaliteit. Haha dat je soms door de bomen het bos niet ziet is heel herkenbaar, maar het blijft leuk dat je iedere dag kunt wisselen en dan maakt het mij niet uit of het dan een Rolex is of een ander merk. Hoe meer je naar een horloge kijkt, hoe meer schoonheid je ziet. Belangrijk is wel dat je er een klik mee moet hebben.
Wat betreft Bulang hoef je idd geen zorgen te maken en jouw OP is een mooie , glijdt ook lekker makkelijk onder het mouwtje
.
Tuurlijk wel, was een voorbeeld he maar gaf aan dat je die ook natuurlijk mag posten.
Is toch een plaatje om te zien, nu alleen nog je verhaal erbij
Leuk hoe je jou horlogereis beschrijft van het ene merk naar het andere merk, ook zo herkenbaar bij mij. Top dat je Omega naar je zoon is gegaan, is hij al besmet met het virus . Ik heb al mijn kids+aanhang een mooi horloge gegeven, zijn nog niet besmet. Dragen die alleen bij speciale gelegenheden, tenminste de jongens dan. De dames dragen ze wel en zo hoort het. De jongens dragen over het algemeen een smart horloge, welke ik altijd een printplaat noem. Maar ja, sporten beide paar keer per week dus snap het wel. En ze hebben geduld he, uiteindelijk zullen ze op een bepaald moment overspoeld worden met horloges. Hoop dat ze een heleboel geduld hebben want ik wil nog lang niet gaan hemelen
De groei van je collectie is ook niet mis, vooral die Staudt is een plaatje.
Dat je de DJ even pas op de plaats maakt kan ik begrijpen, je moet ook van andere horloges kunnen genieten maar die 1908 moet je voorlopig niet wegleggen, kom je ook niet zo vaak tegen op het HF maar is echt een beauty en een echte dresser. Zelf ben ik niet zo’n liefhebber van romeinse cijfers op een Rolex maar dat is een kwestie van smaak. Vind ik hem niet mooi, natuurlijk niet om jouw pols staat ie mooi
Als die DJ terug is van onderhoud is die weer als nieuw Dat je de Explorer dagelijks draagt, daar is die ook voor gemaakt toch
. Ben benieuwd welk model je er later nog bij wilt hebben. Misschien wel leuk als je de foto’s plaatst van de 16014 en je Explorer
Jazeker heb je mijn Rollies gemist, maar met zoveel horloges wissel ik iedere dag. Een Explorer heb ik niet wel een sub, YM en SD maar als ik alle horloges echt om de dag zou wisselen dan krijgen ze maar 4 dagen draagtijd in een jaar
Lekker man, je sub mee op vakantie. Ben benieuwd wanneer je weer terug bent, maar voor nu lekker genieten
Wil ik eindelijk met mijn eerste Rolex beginnen, kan ik niet verder. 5 berichten en dan wachten tot iemand anders wat post. Dus kom maar door, mag ook een zijn en dan kan ik beginnen aan mijn verhaal en foto
Dankjewel Ferry!
Heerlijk horloge inderdaad.
Wij komen volgende week weer terug. Onze echte vakantie is pas in oktober, maar we moesten gewoon ff weg. Zwaar jaar gehad op gebied van gezondheid. Hier nu lekker even genieten van het mooie weer en bourgondische lekkernijen.
Ik ben benieuwd naar jouw eerste Rolex!