Themaweken :“Laat je kleintje zien” Vanaf post 829.deel 3

Valt niet op toch, staat je netjes :+1:

1 like

Ik draag hem eigenlijk nooit. Wel zonde eigenlijk. @Serge2 heeft deze nog opgelapt voor me.

2 likes

Heeft ie niet voor jandoedel gedaan toch😉

1 like

Nee, voor Piet Snot.

Weet je wat? Ik doe hem morgen gewoon eens om.

2 likes

Groot gelijk, ik heb ook geen kleine polsjes maar heb gewoon een stipto 33mm vandaag om😁

1 like

Hij staat al kant en klaar voor morgen

6 likes

Die Climax :heart_eyes:

2 likes

Wat een tof thema! En hele leuke horloges. Als je een Geigerteller op dit draadje zet, slaat de wijzer wel behoorlijk uit vrees ik.

Hier nog wat kleintjes, allemaal 32-33mm.

11 likes

Pfff die Blancpain is echt een plaatje :ok_hand:

2 likes

Inderdaad, zo klein, zo mooi en er dan weten ze er ook nog even vier complicaties in te stoppen…

Hoe zit het met de wijzers van deze waanzinnig mooie LeCoultre? Meestal zie ik wel hoe ze aan het zicht onttrokken zijn maar nu even niet…

4 likes

Ook een oudje en ook bij Serge geweest

2 likes

Staat je prima :smiley:

Valt echt in het niet op mijn 20,5cm pols

2 likes

6 likes

Dank :slightly_smiling_face:. Er zit een cirkelvormig plastic boven het geguillocheerde gedeelte van de wijzerplaat. Inderdaad moeilijk te zien op deze foto.

4 likes

6 likes

Die Viso ziet er leuk uit, zeker met die gegraveerde lunette en de opgelegde uren :+1:. Geen idee van de dial maat, mag ik gokken? Iets van tussen de 24 en 28mm of zit ik er nu gigantisch naast?

2 likes

30,2 mm. Mijn allereerste Rikketikaanschaf.

9 likes

Gewoon een topmerk en dat mag ik zeggen, heb er ook een paar :+1:
Eerste aanschaf? Hebben we het toch al snel over 20 jaar geleden :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Bijna 3 jaar, Ferry! Het was ook de eerste keer dat ik jou ontmoette. En ik heb toen ook die Vostok gekocht, die ik had verkocht aan jou en die ik daarna terugkreeg.

3 likes

Tissot cal. 21.7 uit 1936, 32 mm:

10 likes