Nog even een tweetal/tweeling:
City Bravur, 30mm, FHF 1146, jaren '50 (Volgens Ranfft wordt het uurwerk al sinds 1925 geproduceerd, maar deze zijn zeker nieuwer, want met incabloc).
Nog even een tweetal/tweeling:
City Bravur, 30mm, FHF 1146, jaren '50 (Volgens Ranfft wordt het uurwerk al sinds 1925 geproduceerd, maar deze zijn zeker nieuwer, want met incabloc).
Hij gaat lekker Wolter
Ja het gaat lekker, die West end Watch, daar heb ik ook een 33 mm van helaas te groot, ik moet wel strikt zijn anders komt er geen eind aan. Ik ga vanaf 31.90 naar beneden, 32 telt ook niet mee.
Atlantic
29 mm
Graag gedaan, vind het ook wel leuk om te doen
Jij bedankt voor het “hosten”.
Hele mooie trouwens die West End
Dankjewel man, en dan vind je deze ook wel mooi, mag er volgens de limiet die ik zelf heb gesteld niet op, het is 33 mm, maar ik hou ook van uitzonderingen, daarom laat ik je deze mooie West end zien.
Het was een heel leuk thema waarbij ik de laatste twee dagen een beetje op stoom kwam, hartelijk dank weer voor alle moeite en aandacht. Ik heb nog een paar leuke, maar ik moet even kijken of het nog licht genoeg is om te fotograferen, en anders maak ik weer een uitzondering en pak een oude foto.
West end Watch
33 mm
Ook een mooie hoor, ben benieuwd wat je met volgende thema kan…
Ik denk dat dit de laatste zijn, dus voor mij is er een eind gekomen aan dit thema, degene die dit heeft bedacht nog hartelijk dank, kon weer lekker meedoen.
Ik heb hier nog een derde West end Watch, moet nog wel gerestaureerd worden, daar ga ik ooit wel aandacht aan schenken, maar hij mag wat mij betreft nu al meedoen.
West en Watch
28.60 mm
En hier was ik naar op zoek en nog niet gevonden, dus het is een oude foto, nu te schemerig om een scherpe foto te maken.
Moser & Cie
32.60 mm
We zullen rustig afwachten, ik ben ook benieuwd.