Themaweken “show je horloge met een groot datumvenster”, dit vanaf post 1533

10 likes

10 likes

En ja hoor, weer 1 gevonden. Heeft iets met motoren te maken, geen verstand van. Kom zelf niet verder dan met de benenwagen, maar dat verdraagt die top time deus ook hoor. Ben een goede baas en geef veel liefde :wink:.

fijne dag iedereen :+1:

11 likes

Cool, die tekst op de dial: “In Benzin Veritas” :ok_hand: :sunglasses:

1 like

8 likes

8 likes

4 likes

En vandaag weer eentje posten natuurlijk :smiley:
Bij deze herken ik ietse pietsje van een ander merk horloge, kan ff niet op de naam komen :wink:

Fijn weekend iedereen :+1:

4 likes

Ik heb er 2 van.

4 likes

Helaas gisteren niets gepost, andere prioriteiten gisteren. Plaats dus vandaag op de vrije keuze dag een horloge wat nog in het thema past en dat mag natuurlijk ook op een vrije keuze dag :wink:

En vanavond kom ik natuurlijk weer met een nieuw thema voor komende week :smiley:

Fijne zondag iedereen, en nu lekker schaatsen kijken :+1:

5 likes

Late inzending maar hier is de mijne :slightly_smiling_face:.

6 likes

Vandaag vrije keuze, dus mag mijn Black MOP niet ontbreken. :blush:

3 likes

Goedenavond thema vrienden,

Themaweken “show je horloge met een groot datumvenster”, dit vanaf post 1533
Helaas kan ik zelf niet meedoen, maar goed kan ook niet alles hebben :smiley:
Kijk goed naar de voorbeelden waarmee ik aftrap dan weet je wat ik bedoel en hou je aan dit thema.

Tis zo vervelend om strafwerk uit te delen of leden de gang op te sturen :wink:

Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal bij dit thema wat moeilijker zijn. Heb je dus meerdere horloges met een groot datum venster, probeer het dan over de week te spreiden en niet alles op 1 dag posten.

Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk :smiley:

En natuurlijk kan je iedere dag een foto posten en zoals jullie weten, zondag vrije keuze dag.

Ik trap vandaag af met een van het net geplukte Lange Söhne Glashütte om het extra duidelijk te maken wat ik bedoel en een voorbeeld van een groot datumvenster op een Seiko.

image

En natuurlijk wens ik iedereen weer een fijne themaweek

3 likes

Strafwerk Ferry je zit mijn foto te jatten … :rofl:

Deze dus met grote datum…

5 likes

Je bedoelt die van de Seiko neem ik aan, eerlijk gekregen van een ander lid dus ik was mijn handen in onschuld :innocent:. Maar daarnaast ook eerlijk vermeld dat ik die Lange van het net geplukt heb en als je die zin goed leest zou dat ook voor die van de Seiko kunnen gelden :grin:

1 like

Dit is mijn foto kijk bij de datum het witte dingetje en de stand van de secondewijzer is exact hetzelfde bij het uitvergroten en dit is echt mijn zelfgemaakte foto dat weet ik toch echt zeker…

1 like

Puur fraude van Ferry!

1 like

Dat was mij nu dus ook al opgevallen, maar goed nu staat je hele horloge erop. Maar zo stom, heb toch aardig wat Seiko’s en niet eentje met zo’n groot datum venster. Moet dus in de toekomst echt in de collectie. Ben ook echt benieuwd hoeveel en wat voor merken er gepost zullen worden :smiley:

1 like

Inderdaad 100 X ik mag Roedolf zijn foto niet pikken want dat is diefstal.

2 likes

Schandalig, je hebt mij zonder dat ik het wist medeplichtig gemaakt. Wordt dus een slapeloze nacht voor mij, vervuld met schuldgevoel :rage:

2 likes