Themaweken : “show je horloge met lume” dit vanaf post 3743

Mooi thema Fred, gr Ringo

18 likes

Try it…

11 likes

Ik denk dat de kat ook een ambtenaar is, heeft de ogen al dicht!
Mooie foto trouwens

6 likes

Geachte heer Gerard,

In verband met een ICT-storing is de kat op dit moment niet beschikbaar voor commentaar en niet in staat zijn werkzaamheden te verrichten. Derhalve is het momenteel niet mogelijk om u te woord te staan. Wij verzoeken u vriendelijk om maandag tussen 09.30 en 11.00 opnieuw contact met hem op te nemen.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wensen wij u een prettig weekend toe.

Hoogachtend,

De Ambtenaar

7 likes

Met de opmerking van mijn zoon of ik wel goed snik ben.
Hij heeft gelijk.

12 likes

Volgens mij is dat de eerste foto van die hond dat hij met alle 4 de pootjes op de grond staat toch ?
Normaal vliegt ie altijd door de lucht :tornado: :joy:

3 likes

Gelukkig is dit een “oude” G-Shock!

14 likes

Tuurlijk Robin, ik herken het gelijk. Het is een extreme hetrofiel die tegen extreme kou en hitte kan, zeer zeldzaam :wink:

Mooie foto :+1:, Ringo denkt je gaat je gang maar ik doe even een dutje :smiley:

1 like

:rofl: alleen dan he, rest van de dag bijkomen van het harde werk :wink:

1 like

Die G-Shock krijgen ze echt niet kapot :wink:, zag op mp een Pyrrhura hypoxantha koppeltje voor een barkie. :wink:

1 like

Volgens mij vindt hij dit horloge niet zo mooi🤣

12 likes

Tja lijkt op zijn baasje he :wink:, zelf is hij meer liefhebber van Tudor :grin:

2 likes

Niet met mijn huisdier.
Wel met een van mijn lievelingsdieren.

8 likes

De half-tamme kauw kwam weer een pindaatje halen:

Prettig weekend.

14 likes

Eagle met Moretime,

11 likes

13 likes

Meestal.
Nu staat hij net op :upside_down_face:

5 likes

Ze zullen wel denken # daar komt Jacky met een snackie# :face_with_peeking_eye:

9 likes

Heel leuk zo’n filmpje tussen door, vanmiddag eens kijken of Jack wil meewerken anders kijken of er nog ergens een tarantule in het wild rond loopt:-).

Ik ben al bijna rond met thema’s voor 2025, weet je nog iets leuks laat het mij weten zodat 2025 gevuld is met thema’s :+1: