Leuk thema heeft Lex bedacht he, helaas kan ik niet meedoen. Te druk met zuipen en lekker eten . Lekker posten op het thema van Lex, ik neem nu nog lekker een neut
. Laat nog wel van mij horen hoor, maar eerst lekker vakantie vieren
Belangrijk dat je blijft genieten
Eerste zelfbouw. Alles van Ali, behalve de band. Leuk om alles bij elkaar te zoeken en in elkaar te zetten. Ben alweer aan het kijken naar de volgende. Wellicht een sub met bruine bezel en explorer dial. Of een Radiomir kast, altijd al willen proberen.
Hoi John, nog een paar dagen en dag komt er weer een nieuw thema. Nog ff volhouden maar dat lukt je wel toch😄
Wat is de nieuwe thema voor week 47 ?
Inmiddels is het alweer maandag en ik ben er niet aan toe gekomen om een nieuw thema te bedenken voor deze week. Als tijdelijke plaatsvervanger van Ferry schiet ik dus ernstig tekort. Maar ja een mens kan niet altijd pieken.
Omdat de respons van de afgelopen week niet zó groot was en omdat ik denk dat er nog veel meer ‘knutselhorloges’ Frankenwatches en Mods bij HF leden te vinden zijn gaan we deze week dus nog gewoon even door met het lopende thema.
Laat zien die aangepaste en naar eigen smaak en inzicht (om)gebouwde en samengestelde horloges!
De AliExpress tester is binnen en werkt goed. Heb de Citizen erop geplakt zodat hij in de stand staat waarop hij het meest hapert. Plaatje karton ertussen voor de optimale afstand tot de roterende magneet. Laat m nu een tijdje draaien en hoop dat alles weer soepel gaat lopen.
Klinkt al heel erg positief, succes er mee
Ik doe voor mezelf eigenlijk nooit aan modden of zelfbouw, maar ik heb wel een keer voor @KaiseRRuby dit duikertje in elkaar gezet:
Tweedehands Eta 2824-2 erin, waar ik vanwege de beperkte hoogte van de kast het hele datumsysteem af gesloopt had
Dat was een super horloge, zie wel eens foto’s van mezelf waar ik deze droeg en dan denk ik altijd: goed horloge.
Deze SSK003 (de “batman” met blauwe plaat)had binnen 24u een enorme kras over het hardlex. Wat begon met saffier installeren eindigde met allerlei mods - alleen kast, uurwerk en kroon nog origineel.
Ja, waarom heb je die weg gedaan eigenlijk?
Goedemiddag thema vrienden, gisteravond thuisgekomen. Pffff vertrokken met 31 graden, kom je hier aan met 2 graden. Dus even acclimatiseren vwb het weer .
Maar wil eerst @Lexaf bedanken dat hij 2 weken de themaweken voor mij waarnam .
Natuurlijk moet ik ook even wat posten op het thema van Lex.
En zoals jullie wel weten ben ik een sloper, dus zelf een horloge in elkaar zetten wordt een ramp .
Om te beginnen de Ocean7 met een uurwerk van Soprod Newton, wel met de originele kast, wp en wijzers en zwarte datum met witte cijfers. In elkaar gezet door @Meisink (Marijn). De zwarte band heb ikzelf uitgekozen.
En daarnaast deze RSW,ook door Marijn in elkaar gezet. Kan echter niet meer vinden welk uurwerk, kast etc Marijn destijds heeft gebruikt. Dus Marijn als jij het nog weet kan ik dat in mijn archief erbij zetten.
En natuurlijk kom ik zondag weer met een nieuw thema waarbij echt iedereen mee kan doen, ook jij @JohnvdT dus komende week geen huilie huilie John
Wat wordt het?
Laat je horloge met wijzers zien?
Die heb ik!!!
Mooie Luga💙
Je weet John dat ik het nooit eerder verklap, maar iedereen kan meedoen. Maar je moet er wel wat voor doen