Zo divers maken ze ze echt niet meer Fer
Dat klopt Ferry, ik zou ook niet meer precies weten welke dat waren. Bijna allemaal gesloopt (want defect) en een paar weggegeven. Ik kan me nog een digitaal kinderhorloge herinneren dat naar @BroederBill is gegaan. Ik heb van die dingen ook nooit foto’s gemaakt.
Eén uitzondering, ik heb nog een Pulsar Ana/Digi die geloof ik ook uit de boodschappentas afkomstig is en daar zijn nog foto’s van. Om precies te zijn een Pulsar Y652-5030. Die heb ik bewaard omdat ie nog functioneerde. Zie de foto’s hieronder:
Ha toch nog 1 gered, past alleen niet in het thema. Maar hier vroeg ik zelf om
Waarom past ie niet in het thema, Ferry? Het is een analoog/digitaal quartz horloge! In de postjes erboven staan er ook een paar, die konden toch ook?
De onderste helft. Digitaal toch?
Ha Lex, lees nog eens even wat ik schreef in post 293. Daar was ik duidelijk in wat betreft analoog/digitaal. Met andere woorden, nee analoog/digitaal is niet de bedoeling in dit thema. Daarom een aantal voorbeelden gepost zodat het duidelijk is
Dat wist Domega ook, beetje uitdagen dus maar afgekeurd in dit thema @domega
Je hebt gelijk Fer. Niet goed gelezen of niet goed onthouden… Op het verkeerde been gezet door het postje hierboven van @Domega. Maar zoals je zelf al schreef: ‘zelf om gevraagd’ en iets beters had ik niet te bieden.
Maar het was in elk geval toch weer leuk om het fenomeen van ‘de boodschappentas’ weer even boven water te halen… digitaal of niet.
Zo dan dat zijn er weer een zwik , maar er viel mij iets op bij de Fairchild. Op de foto waar de tijd op 6.01 staat lijkt het of die minder scherp is dan op de volgende foto waar de tijd op 4.09 staat. Hoe kan dat, heeft dat iets met de batterij te maken of met het maken van de foto? Had je nog gezien dat Lex toch nog 2 van die horloges uit de boodschappentas heeft weten te redden, 1 kinderhorloge is naar Bill gegaan en een Pulsar. Echter die is analoog/digitaal dus telt niet mee in het thema, maar ja daar vroeg ik zelf om aan Lex of er nog wat gered was
Je ziet het niet op de foto, maar het zijn twee verschillende horloges, de een Fairchild en de ander merkloze
Zie toch wel ff het kwaliteitsverschil
Ooit voor mijzelf gekocht, maar zonder leesbril kan ik 'm niet aflezen, dus wordt deze nu vaak door mijn vrouw gedragen.
Vrijwillig afgestaan dus
Sneaky weggekaapt/geclaimd kun je beter zeggen. Ze is zo blij met dit horloge, dat ik haar met haar verjaardag ( een paar dagen geleden ) oa een vintage Casio kado heb gegeven.