Themaweken : “show je horloge met lume” dit vanaf post 3743

Geel of rood :pray: :innocent:

2 likes

Zeker weten, misschien iets teveel gedronken en beetje te druk geweest. Vandaag hele dag op mijn nest gelegen, gesloopt man. Maar dat mag de pret niet drukken :smile:

1 like

Ahh, zie dat Assie al antwoord heeft gegeven :smile:

1 like

Tja Eddie, kan jij je nog wel eens in vergissen he. Heb toevallig ook nog een paar assistenten hier op het HF :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Daarom doe ik lekker alles met de pc/laptop. Heb worstenvingers en dat is niet handig op een telefoon :wink:

1 like

Ik ging er al van uit dat er niet zoveel horloges gepost zouden worden, eigenlijk wel gek want ik heb er best wel wat van gevonden. Maar blijkbaar niet zo populair, vind het wel wat hebben. Kijken op Rikketik of er iets leuks ligt.

Mooi @fredpanarai1 … van harte gefeliciteerd :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

:rofl:

2 likes

Ho ho Eddie, van mijn assistenten blijf je af he. Ben ik heel zuinig op. Oeps jij ben ook 1 van mijn assistenten, voor als ik postnummers niet goed zet :grin:. Moet niet gekker worden, assistenten die elkaar in de haren vliegen. Figuurlijk dan he, weet niet of er biljartballen op het HF zitten :wink:

2 likes

Lol, weet jij alles van he :rofl:

1 like

Oeps, vergeet zelf nog wat te posten :innocent:

Lange&Sohne

Fijne avond iedereen :+1:

10 likes

9 likes

10 likes

We beginnen vandaag eens met iets anders, een subdial op 12 uur van de Citizen en dan de Edox met een datumvenster. Zoals ik al in de inleiding zei, zullen er niet zoveel mensen zo’n horloge hebben. Maar wat ik heb gezien zijn toch leuke horloges :smile:

Fijne avond iedereen :+1:

7 likes

Proficiat nog :clinking_glasses:. Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.

1 like

Wat een service Fer, jij post gewoon MIJN EDOX Big date chronograph zodat ik dat niet meer hoef te doen… :rofl:

1 like

Ik heb eerlijk gezegd, alle foto,s die ik deze week post, eerlijk gejat van het HF en internet😁. Maar jij kan je Edox gewoon vrijdag posten hoor, tis toch echt jou Edox😉

1 like

Photoshop? Of zie ik 't verkeerd :face_with_monocle:

1 like

hahaha, je hebt helemaal gelijk, even een geintje tussendoor
Ik zal het weer verwijderen hoor.

2 likes

:innocent:

1 like