Themaweken : “show je horloge met lume” dit vanaf post 3743

Fijne avond allemaal

8 likes

3 likes

[batje van bij ome ali schokbestendig ben er al mee van de trap mee gekukeld los op het horloge. Niets aan te zien. Blij mee voor die prijs
.

3 likes

Deze moet je eens checken via google lens :smile:, waarom een Rolex kopen, deze kan ook en dan voor die prijs :wink:

1 like

Komt zeker uit dezelfde chinese Olex manufactuur ( yep expres een letter weggelaten stel je voor dat ik gevlagd wordt door een purist

Potdorie Ferry.
Bijna vergeten hier mijn enige GMT te posten.
Gelukkig kan het nog.

5 likes

Die vlag maakt geen drol uit, het is gewoon een Pagani merk. Lijkt gewoon heel toevallig op een ander merk. Dus geen letters weglaten😉

1 like

Oei die bovenste! :heart_eyes:

1 like

Weggekaapt bij een lid, is de enige op hf en de wp met de hand ingelegd😁

1 like

Nog maar 3 te gaan, dus ff zuinig. Vandaag, morgen en zaterdag kan ik er nog maar eentje posten :smiley:

fijne avond iedereen :+1:

5 likes

5 likes

Officieel geen echte gmt, maar wel met dubbele tijdsaanduiding.

6 likes

Alleen vandaag en morgen nog, vandaag de Seiko 5 BlueBerry GMT :smiley: morgen de laatste en zondag lekker weer vrije keuze :smile:

Fijne dag en goed weekend iedereen :+1:

4 likes

3 likes

9 likes

Te koop ook nog…

klikkerdeklik

8 likes

Ook hier heb ik er nog 1 liggen. Niet van mij, wel door mij gekocht. Mijn vriendin draagt het horloge graag, maar wou dat het ‘stomme wijzertje extra’ er niet op zat…

5 likes

Toch wel twee van de favorieten uit de collectie …

10 likes

Die zet je dan op een tijd dat je koffie wilt en dan zeg je tegen haar. Dit is de koffiewijzer :rofl:

1 like

Dan heb jij geloof ik niet door hoe het hier thuis werkt :rofl:

1 like