Leuk man, Cruijff met zijn Prisma. Alle suporters gelijk een Prisma kopen, betere reclame kon je toen niet hebben
Ik dacht dat je het over een fotoboek had . Maar ja, als je Eddie wilt pakken, kan je verwachten dat je een tikkie terug krijgt
Tja, ik mag geen verschil maken anders krijg ik weer voor de voeten dat ik aan vriendjespolitiek doe. Mazzel dat je geen 100 maar 25 strafregels moet schrijven: 25x ik moet heel goed de inleiding van Ferry lezen, sorry voor mijn fout! Maar troost je Patrick, ben zelf ook 2x aan de beurt geweest
Nog maar een paar dan, voor de verandering. Wel zonde van de eerste foto op de Delftsblauwe schaal, is nu dus de Delftsgrauweschaal
Fijne dag/avond iedereen
Eerste aanmaning @VmaxNL (Patrick), om 19.00 uur nog je strafwerk niet gemaakt dan wordt het verhoogd naar 50x
@fredpanarai1
25x (ik moet heel goed de inleiding van Ferry lezen, sorry voor mijn fout!)
Sorry, zo deed ik het vroeger ook op school. Strafwerk maken was niet mijn vak. Neem zoiets heel letterlijk
Daar zal ik rekening mee houden in de toekomst, maar letterlijk klopt het wel. Dus wordt het voortaan, ik moet het regel voor regel maken dus 25 regels. Maar je was wel te laat, dus nu regel voor regel je strafwerk nog eens maken zoals ik eerder schreef