Lekker die Timex chrono!
Ik heb zo’n vermoeden dat jij wel een Citizen liefhebber bent . Je kunt in ieder geval lekker op kleur kiezen
Leuk die laatste 2 foto’s van een uurwerk, wellicht ook mogelijk om de wp te laten zien? . Misschien maak ik daar ooit eens een thema van diverse uurwerken, noteer ik gelijk even
Nice, ik heb een tijd een Yachtmaster gewild. Met de blauwe plaat maar ik heb tevaak gezien hoe die platina bezel krast. Om maar te zwijgen over de Santos 100 (de verleiding was sterk)
Goedenavond thema vrienden, het nieuwe thema voor komende week is bekend. Het nieuwe thema wordt: toon je horloge met op de bezel of binnenring steden/landen, vanaf post 2212
Spit lekker je horlogebox door en je komt er vast wel 1 of meerdere tegen.
Ik hoop echt dat er weer veel HF leden deze week mee gaan doen, heb je er meerdere probeer het dan over de week te spreiden.
En zoals jullie weten loopt het thema van maandag t/m zaterdag en is zondag weer de vrije keuze dag.
Ik trap af met de Seiko Astron met op de bezel de steden/landen en met de Citizen GPS waarbij dit te zien is op de binnenring.
Wens iedereen een leuke themaweek
I am afraid that I have to pass this week. No citys or county’s on my watches.
Hé Ferry. Als je wilt dat ik deze week meedoe zul je me snel een horloge moeten sturen dat aan het thema voldoet.
Je hebt mijn adres nog wel hé.
Alvast bedankt. Groet Eddie
Hier ook niks deze week…
Ook Goedemorgen.
Het is om te huilen .
Goedemorgen, nu maar wachten op betere tijden…