Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Natuurlijk een NO voor mij, maar als jij hem niet kon laten liggen voor die paar tientjes, leuk voor jou toch. Maar dan ook wel dragen he :rofl:

Het was een heel project, maar daarover later meer. :sweat_smile:

1 like

Hoi vrienden, we gaan al aardig richting einde van de week. Maar zoals ze zeggen, het is stil aan de overkant :wink:. Zijn we allemaal door de worldtimers heen, nee toch? Nou vooruit, hier nog eentje dan. De Seiko Coutura zwart, de zilveren heb ik al eerder geplaatst.

En dit was dus ook mijn laatste, ga ik morgen en zaterdag nog wat eerder geplaatste posten, zijn jullie toch alweer vergeten :wink:

Fijne avond allemaal :+1:

9 likes

11 likes

10 likes

Owww, die Stowa heeft toch echt wel iets :hugs:

2 likes

Zeker weten, gezien de bezel heeft ie een goed leven achter de rug👍

2 likes

Jazeker, hij is wel opnieuw verchroomd, dan blijft hij wat langer goed:

9 likes

Jee, wat een stilte hier. Weer even wat leven in de brouwerij.

7 likes

Dooie boel, weinig tijdreizigers bij HF blijkbaar :thinking:
Nog maar eentje, een veel cleanere (saaiere?) Sicura dan de eerder geplaatste worldtimer :face_with_monocle:

7 likes

Dat dacht ik dus ook, weinig die een worldtimer hebben denk ik, maar die Sicura is zeker niet saai :+1:
Ik plaats gewoon nog maar eens de GPS met de binnenring met steden :wink:.

7 likes

Voor m’n 60ste

1 like

Sorry, geen ZW, wel ZP(ink) :wink:

1 like

Mooi horloge die Speedmaster, echter klein verschilletje tussen een tachymeter en een worldtimer. Het zwart-wit thema is al voorbij, in de kop kan je het huidige thema zien. Maar leuk dat je meedoet, moet echter wel zeggen: :wink:
Toch een like gegeven voor je moeite :smile:
afgekeurd

Even nog snel wat leven in de brouwerij…:grinning:

11 likes

11 likes

Huphuphup nog even 'n eindsprintje :stuck_out_tongue:

8 likes

Moet eerlijk bekennen niet van mijzelf, maar voldoet zeker aan de vereisten. :+1:

10 likes

10 likes

10 likes