Veel mooie horloges deze week
Staan je goed die chrono’s Eric
Leuk zetje bij elkaar , toch is mij iets opgevallen als ik alle panda horloges in dit thema bekijk. Stalen/gouden banden zie je een stuk minder dan andere bandjes. Vinden jullie dat minder passen bij een chronograaf, zelf heb ik juist een over vertegenwoordiging van stalen banden bij de chrono’s, zowel panda als anderen
Deze ex dan vandaag. Sinds kort bij een nieuwe baas, maar nog steeds een van mijn favorieten.
En zelf had ik deze leuke Yema vorige week een paar keer aan de pols.
En heeft iedereen de poll ingevuld, post 2655. Ben zo benieuwd
Hij voldoet niet helemaal aan het thema want de subdials zitten niet bij de 3 en de 9, dus ik heb de foto maar gedraaid, om voor het zicht toch maar goedgekeurd te worden:
10 dagen later…
Sorry Ferry, ik was even met Mw. Lexaf een weekje in Zwitserland. Familie daar hè? Nu weer terug. Ik
ga vanaf nu weer kijken wat ik aan bijdragen zou kunnen leveren. Dat zal qua Panda’s niet erg lukken denk ik.
Ik geloof niet dat ik iets bezit dat bij een Panda in de buurt komt, dus mijn bijdrage zal er misschien dit keer helemaal niet komen. Ik ben sowieso niet zo van de chrono’s, maar wie weet wat er ooit nog eens binnen komt waaien.
Maar ik blijf wel meedoen hoor, naar vermogen…
En vooral doorgaan met dit topic, Fer. Er zijn nog zo veel meer leuke thema’s te verzinnen.
Ik heb er niet eentje meer
Super trio
Hehe, ik mag weer meedoen!
Gewoon doorgaan Ferry, zelfs voor mij niet leuke/mooie modellen kijk ik met plezier naar!
Die open hearts bijvoorbeeld, superleuk maar zou ze zelf echt nooit gekocht hebben.
Juist daarom extra interessant.
Dit is toch kunst, ik zie er een Mondriaan in. Zou er toch eens mee naar kunst en kitsch gaan . Wow heeft Peter toch ff een horloge van een paar ton in bezit. Maar we weten, Peter blijft altijd bescheiden. Zo ben ik ook hoor Peter, heb hier een gouden helm die ik maar 1 keer p.d opzet