Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

7 likes

Bij een voertuig :wink:
Lunar Rover Vehicle

Zo, de Mars Rover er nog bij, ben ik klaar :+1:

12 likes

Leuke foto’s :+1:, vraag mij alleen af: hoeveel tijd/geduld ben je er aan kwijt met het bouwen van deze Rovers?

2 likes

Gaat eigenlijk veel te snel.
Als ik er aan begin kan ik niet meer stoppen :joy:
Als ik er in de ochtend aan begin is hij in de avond klaar :muscle:
Dat maakt die dingen eigenlijk best duur navenant het bouwplezier dat je er van hebt…

2 likes

Vandaag de Prisma fijne zondag iedereen.

NOS uit 2013.

9 likes

Zondag vrije keuze, een RonTic

6 likes

Goedenavond thema vrienden,
Themaweken “toon je horloge met maanfase” dit vanaf post 2927

Dit is voor even mijn laatste themaweek, na deze week neemt onze vriend @Eddie het voor 2 weekjes van mij over, waarvoor dank Eddie :+1:

Ben benieuwd wat voor moois ik deze week tegen ga komen, zelf heb ik er maar 3 en Assie 1.
Voor wat voorbeelden heb ik er een paar geleend van het HF, kan ik die van mij later in de week posten.
Als eerste die van @Rhys, de Raketa:

Als 2e die van @M_Singer, een Farer.

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat jullie dat ook gaan doen, archieffoto’s mag wel natuurlijk. En als het kan spreiden over de week.

Kijk goed naar de voorbeelden waarmee ik aftrap , dan weten jullie wat ik bedoel en hou je aan dit thema, lekker makkelijk toch :smiley:

Meestal zoek ik een thema waarbij veel leden mee kunnen doen.
Zal deze week iets lastiger zijn verwacht ik.
maar goed, je kunt niet altijd 6 gooien :wink:

Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk :smiley:.
En natuurlijk kan je iedere dag een foto posten en zoals jullie weten, komende zondag vrije keuze dag.

Fijne themaweek iedereen :+1:

edit: weet je een leuk thema wat nog niet is geweest, lekker doorgeven, komt vanzelf een keer aan bod :smiley:

8 likes

Goede reden om de Tissot weer tevoorschijn te halen deze week :+1:

1 like

Natuurlijk kan je deze week ook je Raketa posten, tis jouw horloge die ik als voorbeeld gebruikt heb :smiley:

1 like

Mooi thema was al even geleden dat ik deze om had dus het is even een archief foto. Heb nog een andere die zal ik later deze week posten

8 likes

Eerst een archief foto van de Tissot

8 likes

rolex 8171

.

(Niet van mij hè)

9 likes

Patek. Maanfase. 3940

.

12 likes

Ik kan wel janken als wel Wolf :wolf: bij volle maan.
Geen moon phases in huize Jesús . :sob:

3 likes

Padellone :heart_eyes:

2 likes

:wink:

14 likes

Ik dacht daar heeft ie er wel een paar van, zo duur zijn ze toch niet de Padellone’s :rofl:. Maar die perpetual calendar Patek heb jij toch wel?

1 like

11 likes

Kop op Jesus, neem even contact op met @BroederBill die had ik een tip gegeven over een Timex moonphase. Kost uiteindelijk maar een barkie, heb je hem deze week nog binnen :wink:

1 like

Yep in de aanbieding bij de Aldi :rofl: