En vandaag mijn laatste in dit thema, de Zulu time
Wens iedereen fijne paasdagen en zondag komt er toch weer een thema, hebben jullie lekker veel tijd om te posten en eieren te zoeken
En vandaag mijn laatste in dit thema, de Zulu time
Wens iedereen fijne paasdagen en zondag komt er toch weer een thema, hebben jullie lekker veel tijd om te posten en eieren te zoeken
Wil ik ook niet weten, Assie leest mee
Nooit bescheiden zijn, gewoon er vol voor gaan met deze knappe GMT-Master II
Dat leer je toch bij de marine?
Apart
Vond ik ook
Gisteren mijn laatste thema horloge gepost en toen was de koek op, wel al mijn gmt’s weten te spreiden over de hele week. Maar vandaag vrije keuze dag, lekker mijn BB58 om de pols. Blijven toch lekkere horloges die Tudors
En ja hoor, heb weer een thema voor vanavond. Jullie zullen wel vol zitten van lekker eten en drinken tijdens pasen dus een makkelijk thema gekozen, hou het bij 1 merk. Welke, tja dat zien jullie vanavond. In ieder geval een merk die bij veel liefhebbers wel in de collectie zal zitten
Voor nu mensen lekker genieten van de paasdagen
Mooi deze Certina maar lijkt het nu zo dat jij je horloges best wel strak om de pols draagt?
Urbi et orbi et vigilate amantes
Mwah eigenlijk niet. Beetje rare hoek en teveel vet op m’n arm.
Ik dacht op de valreep nòg een soort van GMT te posten in de vorm van mn GShock met tweede tijdzone maar kan die tijdzone niet vinden…
Vrije ruimte dan maar.
Goedenavond thema vrienden,
Themaweken “toon je Tissot” dit vanaf post 3361
Allereerst wens ik iedereen fijne paasdagen.
Daarom deze week, het thema niet ingewikkeld gemaakt en mij beperkt tot 1 merk.
Namelijk het fantastische merk Tissot, ja toch @wbcoupe
Ben benieuwd wat voor moois ik deze week tegen ga komen, zelf heb ik er ook een paar welke ik ga spreiden over de week. Als voorbeelden heb ik er 2 van het HF geplukt van Wilko in Tissot only, zodat ik vanaf maandag toch iedere dag een Tissot kan posten
Maar het zou leuk zijn, zowel hele oude als nieuwste Tissot’s tegen te komen.
Zelf zal ik eind van de week eindigen met een hele bijzondere Tissot
Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, neem aan dat er veel Tissots onder de leden zijn.
Hoop dat er weer veel leden meedoen
ondanks de mei vakantie met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk
En natuurlijk kan je iedere dag een foto posten ( spreiden) en zoals jullie weten, komende zondag vrije keuze dag.
Fijne paasdagen en themaweek iedereen