Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

7 likes

4 likes

6 likes

6 likes

7 likes

De laatste voor mij in dit thema. Destijds heeft Fer deze gekregen van Broederbill, was zo lief.
Zit in mijn box, ja, zo ben ik🤣
Nog ff en ik ga Fer voorbij met de horloges😄

7 likes

8 likes

5 likes

8 likes

Wat een fantastische mooie horloge’s komen er hier voorbij!!

1 like

10 likes

Deze is beslist heel fraai afgestemd! :ok_hand:
Zou mijn vrouw ook doen. Veel van geleerd. :wink:

Welke vrijwilliger wil de getoonde horloges van @Scudo en @BroederBill even tellen. :grin:
O ja en die van.@singlehoesjes. Excuus als ik iemand, van de grotere, vergeet.

Maar serieus, prachtig om die enorme variatie achter elkaar te zien!

5 likes

Het is geen wedstrijd

4 likes

6 likes

Ik verbaas mij iedere keer weer, maar 1 horloge sprong er voor mij wel uit. De Slava met de mig op de wp van @Scudo, ondanks de mig toch een rustige wp :+1:. Maar er zijn er velen die ik wel leuk vind hoor. Kan het niet uitstaan dat ik er maar 2 heb en Assie 3, moet niet gekker worden in huize Ferry :wink:

4 likes

Klopt helemaal, hangt geen prijs aan. Misschien de eeuwige roem :wink:, maar wacht maar op het nieuwe thema. Daar zullen veeeel minder horloges gepost worden, of ik moet verrast worden natuurlijk :grin:

6 likes

Heb nu 13 russische. Waarvan 8 ooit verkocht en weer 6 voor terug gekocht in de ca 12 jaar bij dit forum. :thinking:
Voor die tijd gewoon 1 oude, inmiddels defecte, Omega uit mijn start salaris periode. :grin:

2 likes

4 likes

Held! Jij hebt totaal geen last van kriebels :+1:, ik heb er wel een paar meer, gisteren toevallig weer 2 gekocht, moeten natuurlijk nog binnenkomen. Maar je voelt hem al aankomen, van die 2 heeft Assie gezegd, eentje is er voor mij. Ik denk dat ik maar stiekem horloges moet gaan kopen en die verstoppen voor Assie :wink:

3 likes

6 likes