Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

6 likes

6 likes

7 likes

7 likes

Goedemiddag thema vrienden, vandaag laatste dag van het huidige thema. Zal er dus nog een paar posten want morgen vrije keuze dag :smiley:

Vanmiddag nog even mijn hersenen kraken voor het nieuwe thema komende week, voorbereiden is het halve werk toch :wink:

8 likes

7 likes

Het is weliswaar vandaag vrije keus, maar ik was nog niet klaar met mijn thema-horloges:

8 likes

Mijn thema vandaag zon, strand, zee🌞

10 likes

Wordt weer kerst - tijd voor oude plaatjes :sunglasses:

8 likes

Op de valreep.

Let vooral op de originele (!) met de indices matchende NSA-bracelet.
99,999% zeker de enige overgebleven Favré-Leuba Shark I met de originele bracelet ter wereld.

Sprak hij bescheiden… :blush:

6 likes

En de laatste afwijkende kastvorm (hangend aan een Mariabeeld):

6 likes

Met de Groetjes van Muck, die wil graag z’n nieuwe kerstpak showen

9 likes

Staat m goed!

1 like

Afwijkend design

6 likes

Ziet er heel netjes uit John en dan bedoel ik net zoals jij het geheel. Denk wel dat deze een poetsbeurtje heeft gehad maar kan hij prima hebben :+1:. Wel heel vervelend voor die andere met 00,001% die heeft waarschijnlijk alleen een onderdeeltje :wink:

1 like

Staat hem beter dan die flikflak, gelijk heeft hij. Laat maar zien dat hij de enige kersthond is :wink:

1 like

Vrije keus vandaag, mag de Ball ook weer eens om de pols. Kon nog mooi het licht pakken. Het wordt nu weer een grijze lucht, zucht :wink:

Fijne zondag iedereen :+1:

8 likes

Nee hoor maar ik fotografeer met een aardappel waardoor je de brush niet ziet… :blush:

Hier, zal het laten zien:

Hier een kast zoals het hoort, zijkant en de schuine rand (hoe noem je die?) gepolijst, en bovenkant gebrushed, van binnen naar buiten (hoe noem je dat?)
Wel een Shark II want Shark I zie je veel minder.

Hier een kapotgepolijste

Hier de mijne,
Zie je de indices en de bracelet? :heart_eyes:

7 likes

Vrije keus vandaag.
Van de week op rubber, nu met mesh. :+1: :blush:

8 likes

:+1:

2 likes