Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Fer nog niet in orde helaas.
Kan ik wel gewoon plaatsen wat ik wil :smile:

6 likes

Ook de beste wensen voor jullie natuurlijk, wens Ferry maar beterschap.

2 likes

Beterschap 🫶🏻

2 likes

Hoi beste thema vrienden, het nieuwe jaar begon een beetje balen. Ben nog niet top maar dat komt wel weer goed. Morgen ga ik weer een nieuw thema aanmaken, de eerste in 2025. Hoop dat julliie dat nog leuk vinden, zo niet laat het ff weten en anders gaan we gezellig door met thema’s :smiley:
En natuurlijk wens ik al mijn thema vrienden een goed en gezond 2025 :+1:
Even een foto nog, gewoon voor de fun :wink:

Fijn weekend iedereen :+1:

11 likes

Goedenavond thema vrienden, ik zou het nieuwe thema 2-1-2025 bekend maken maar een griepje gooide roet in het eten.

Maar we zijn er weer en natuurlijk met een nieuw thema, komende week wordt dat “show je horloge waarbij de subdials een andere kleur hebben dan de wijzerplaat”, dit vanaf post 1365

Wens natuurlijk al mijn themavrienden een goed/gezond en een fijn horlogejaar :smiley:

En zoals ik vaak probeer kan iedereen weer meedoen, aan je horloge hangt in dit topic geen prijskaartje :wink:

Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk :smiley:

En natuurlijk kan je iedere dag een foto posten en zoals jullie weten, zondag vrije keuze dag.

Ik trap vandaag af met mijn Speedtimer chronograaf ice blue en zoals je ziet hebben de subdials een andere kleur dan de wijzerplaat.

fijne avond iedereen :+1:

12 likes

Daar heb ik er ook 1 van,

8 likes

10 likes

15 likes

Misschien de titel van dit topic wat korter maken? Ik moet drie keer scrollen voordat ik er voorbij ben…:wink:

2 likes

Jheeee mag meedoen

Twee Sub-dials op een foto :face_with_peeking_eye::relieved::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zo beter :wink:

1 like

Ik weet dat je blij bent met je Sub, maar helaas Dan. Dit wordt strafwerk “ik mag Ferry niet plagen” 25x

1 like

:rofl::joy::rofl::hugs:

1 like

Ik denk dat als je als titel de tekst vanaf de aanhalingstekens gebruikt, het ook heel duidelijk is.

1 like

Kijk, deze mag wel.
De dial is een andere kleur dan de bezel.

6 likes

Klopt, maar zo doe ik het al een jaar. Dus ff wennen, enne heb het speciaal voor jou al korter gemaakt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bedankt. Je houdt wel van aandacht.:woozy_face:

1 like

Als TL-3 kan je Ferry helpen met de topic titel

2 likes

Heb er ook twee met dit thema…

10 likes

Ik weet het, maar het leek me aardiger hem zelf een fatsoenlijke titel te laten maken.

1 like