Geen subdials , het is om te huilen .
Subdials heb ik zat, maar maar heel weinig met afwijkende kleur
Makkie. Gewoon het ding wat ik elke werkdag draag (en post)
Meteen erachter degene die ik gisteren omgooide toen ik thuiskwam van het werk.
En mijn geschenk van mijn persoonlijke Forum-kerstman.die trouwens wel écht afwijkende subdials heeft.
Had op school ook al zo’n hekel aan strafwerk maar…Themaweken: show je horloge waarbij de subdials een andere kleur hebben dan de wijzerplaat, dit vanaf post 1365 - 1408 van cdg
Zo kan t ook
Nee echt niet, en heb jij de pech dat we nu grenscontrolles hebben. Maar goed ik zal het door de vingers zien daar je veel horloges post die in het thema passen. Zal ook niet klikken tegen Faber
Ach gossie, nou wij hebben hier brede schouders hoor om op uit te huilen en anders kan je altijd nog in de rehab van het HF terecht
Nou kom maar door Dan, zo makkelijk kom je er niet vanaf
Ik zit hier een beetje met twee speedies die niet bij het thema passen, te hopen op het thema ‘show je horloge waarvan de subdials dezelfde kleur hebben dan de wijzerplaat’….
Wie weet bedenkt Ferry dat thema ook nog.
Komt goed, niet treuren het jaar duurt nog lang he. Jou Speedy’s komen echt wel een keertje aan de beurt
Ik ben er even tussenuit, moet weer naar die kl*te diëtist. Sinds ik gestopt ben met zie mijn avatar val ik maar niet af. Dus tot straks
Sterkte
At je die sigaretten dan
Volhouden Fred!