Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Je bedoelt op die laatste Timex? Ja zeker wel, wp is blauw en subdials zwart :smiley:

In die laatste serie foto’s moet ik helaas de Invicta afkeuren of ik ben kleurenblind natuurlijk. Bij de Edifice vind ik het lastig te zien, grensgevalletje wat misschien door het licht komt. Maar dat kan jij verduidelijken :smiley:

Bij de casio is de structuur anders vd subdials. Waardoor je bij verschillende lichtinval visueel een ander kleur ervaart

1 like

Zoiets dacht ik al :smiley: :+1:

8 likes

Fijne week gewenst allemaal!:four_leaf_clover::slightly_smiling_face:

8 likes

Met deze mag ik hier ook meedoen :grin:

14 likes

9 likes

14 likes

8 likes

Hier nog eentje waar ik met moeite een foto van kon vinden; ligt al een jaar of 5 diep in de projectenbak :see_no_evil:

7 likes

Tis lastig te zien bij je Nobla, ie het 1 nu ivoorkleurig en het ander wit? Mijn gevoel zegt “afgekeurd” :wink:. Maar ik kan het mis hebben he, ben ook maar een mens :smiley:

2 likes

Bij deze Coutura is het lastig te zien, maar de subdials hebben echt blauw :smiley:.
Zit ik fout, geef ik mijzelf strafwerk :wink:

7 likes

16 likes

De een is glad , de ander met reliëf , goed wat mij betreft

1 like

Nope, de KLEUR moet anders zijn dan de wp :face_with_raised_eyebrow:. Maar die gaat wel op de lijst van thema’s, horloges met reliëf :wink:

3 likes

Strafwerk dan voor @singlehoesjes:face_with_peeking_eye:

1 like

Ik heb gereageerd op zijn Nobla en of hij het kan verduidelijken, nog geen reactie. Dus over een uurtje nog niets gehoord, dan wordt het strafwerk voor hem en jou :wink:

2 likes

2 likes

Ik zie een duidelijk verschil.
De subdial is marmer en de rest van de wjjzerplaat is wit met een soort wafelpatroon. Het is subtiel, maar het is er wel. :grin:

2 likes