Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Geen spijt hebben want het waren allemaal stuk voor stuk schitterende horloges die we anders misschien niet opgemerkt hadden!

4 likes

Hier nog een veelkleurige variatie op het thema:

8 likes

En nog een gele secondenwijzer:

7 likes

Zondag vrije keus en nu om…

Staat ook op wat dragen we vandaag…
Dus crosspost…

8 likes

8 likes

Misschien is het een troost dat het mij in elk geval door de grote diversiteit en ( zeker in jouw posts) fantastische uiterlijke staat van al die vintage modellen echt enorm veel plezier heeft gebracht. De gebruikelijke ‘daily’ topics konden daar - vind ik - deze week absoluut niet aan tippen… dus allemaal bedankt! :muscle:

3 likes

Natuurlijk geen spijt hebben, wat ik allemaal voorbij heb zien komen is echt leuk.
Zoals jullie wel weten ben ik niet zo van de kleine maatjes, maar heb toch genoeg pareltjes voorbij zien komen. En dan al die merken/modellen, man dat zijn er nogal wat en voor mij vaak onbekende namen. :+1:.

3 likes

Precies!!!

3 likes

Oooh die Bulova

3 likes

8 likes

Goedenavond thema vrienden, het nieuwe thema voor komende week is bekend. Het nieuwe thema wordt: “MAAK EEN LEUKE FOTO VAN JE HORLOGE MET JE HUISDIER”
Vanaf post 152 in het topic themaweken horloges

Met huisdier bedoel ik dus van kakkerlak tot olifant maar wel op 1 foto.
Nu heeft niet iedereen een huisdier, maar met een beetje creativiteit kom je een heel eind, denk aan een spin, torretje,wandelende tak, enz nou ja bedenk maar iets leuks.

Maar we zien vaak genoeg foto’s voorbij komen met een hond of een kat, dus heb je die, maak een leuke foto :smiley: en natuurlijk een leuk verhaal erbij maakt het nog leuker.

Iedereen kan dus weer meedoen, dus ook de vintage en Rolex boys/girls :+1:
Vals spelen wordt dit keer dus lastig, ben benieuwd wat we te zien krijgen.
En zoals jullie weten loopt het thema van maandag t/m zaterdag en is zondag weer de vrije keuze dag.

Ik trap af met mijn horloge waakhond :wink:, eigenlijk is het een vermomde pitbull :smiley:

Wens iedereen weer een leuke themaweek :+1:

16 likes

10 likes

12 likes

Ha, ik zit nog bij het vorige thema. En drie gekleurde erbovenop.

7 likes

Ik begin met Raven,

12 likes

Koffietijd :coffee:

5 likes

Druilerig weer doet niemand goed…

15 likes

13 likes

9 likes

Is het een kaketoe?

2 likes