Die universal is wel lekker hoor. Dat is met lemania movement toch?
Klopt, een Lemania identiek aan de Omega Speedmaster Professional van die tijd. Het hele horloge, qua afwerking e.d., heeft wel wat van de Speedmaster weg.
90s universal sprak me altijd wat minder aan, maar dit model dan weer wel.
Begin negentiger jaren was het bedroevend wat UG op de markt bracht. Goedkope quartz troep wat ook nog allemaal kapot ging en waar vervolgens geen onderdelen voor te krijgen waren.
In de tweede helft van de negentiger jaren nam een grote Hong Kong club, Stellux, het over en die hebben wel een aantal leuke en goede horloges op de markt gebracht toen. Onder andere deze Compax 1950 lijn, maar ook modellen met UG caliber 69 enzo.
Tjonge tjonge wat een horloges zie ik voorbij komen, voel mij nu net kleinduimpje tegen de grote reus
Maar goed, deze arme sloeber zal er weer 2 plaatsen. Zowel oud als jong Orisje heb ik eigenlijk aan Assie gegeven, maar ja die is nog aan het werk, dus pik ik die foto even
Die Breitling hoort eigenlijk bij een motorrijder om de pols, maar ja die heb ik niet want ik heb geen motorrijbewijs, wel 5 zwemdiploma’s. Zou je eigenlijk gewoon motor mogen rijden toch
Morgen laatste dag van het thema en zondag, nou ja dat weten jullie nu onderhand wel
Fijne dag en avond iedereen
Zo die is mooi geworden…
Dankjewel Ruud, ja is mooi geworden .