Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Die universal is wel lekker hoor. Dat is met lemania movement toch?

1 like

10 likes

Klopt, een Lemania identiek aan de Omega Speedmaster Professional van die tijd. Het hele horloge, qua afwerking e.d., heeft wel wat van de Speedmaster weg.

3 likes

10 likes

6 likes

90s universal sprak me altijd wat minder aan, maar dit model dan weer wel.

2 likes

Blijft lekker vullen dit weekthema :yum:

5 likes

Begin negentiger jaren was het bedroevend wat UG op de markt bracht. Goedkope quartz troep wat ook nog allemaal kapot ging en waar vervolgens geen onderdelen voor te krijgen waren.

In de tweede helft van de negentiger jaren nam een grote Hong Kong club, Stellux, het over en die hebben wel een aantal leuke en goede horloges op de markt gebracht toen. Onder andere deze Compax 1950 lijn, maar ook modellen met UG caliber 69 enzo.

1 like

8 likes

7 likes

6 likes

Deze is prachtig Wilko

8 likes

8 likes

Dank je, 37.5 mm Antimagnetique uit 1949. Hier nog een plaatje bij iets beter licht :blush:

8 likes

Tjonge tjonge wat een horloges zie ik voorbij komen, voel mij nu net kleinduimpje tegen de grote reus :wink:

Maar goed, deze arme sloeber zal er weer 2 plaatsen. Zowel oud als jong :smile: Orisje heb ik eigenlijk aan Assie gegeven, maar ja die is nog aan het werk, dus pik ik die foto even :grin:

Die Breitling hoort eigenlijk bij een motorrijder om de pols, maar ja die heb ik niet want ik heb geen motorrijbewijs, wel 5 zwemdiploma’s. Zou je eigenlijk gewoon motor mogen rijden toch :sweat_smile:

Morgen laatste dag van het thema en zondag, nou ja dat weten jullie nu onderhand wel :smile:

Fijne dag en avond iedereen :+1:

4 likes

7 likes

Op Vostok vrijdag ook hier een Vostok.

3 likes

Belinda, zojuist opgeknapt.

5 likes

Zo die is mooi geworden… :heart_eyes: :+1:

2 likes

Dankjewel Ruud, ja is mooi geworden .

2 likes