Hey Fer, was het niet de bedoeling om niet meteen alle foto’s op dag 1 te plaatsen?
Ow wacht, jij moet het wel zo doen en misschien nog wel meer per dag, anders heb je niet genoeg aan een week.
Hey Fer, was het niet de bedoeling om niet meteen alle foto’s op dag 1 te plaatsen?
Ow wacht, jij moet het wel zo doen en misschien nog wel meer per dag, anders heb je niet genoeg aan een week.
psssst, maak er snel een zwart/wit foto van
Oh ja
Da’s een hobby van me.
Geen genade voor mensen die anderen de maat nemen.
Zelf ben ik ook vrij regelmatig de sjaak in het taalnazi-topic. Gelukkig maar.
Ik ben zuinig he, schoot gewoon uit met het kopiëren . En zoveel heb ik nu ook weer niet, ben al blij als ik aan de 30 horloges kom
Heel leuk die Fossil Kida , maar moet je toch strafwerk geven. Z/w is toch duidelijk en ik zie toch kleur in je foto. Dus ook jij (net als ik) strafwerk. 25x ik moet heel goed de inleiding van Ferry lezen, sorry voor mijn fout. Tja, mag geen onderscheidt maken. Anders is het weer vriendjespolitiek, helaas Kida je moet aan de bak
Te laat
Wat vinden we hiervan @Eddie?
Ik zou zeggen nog eens 30 strafregels met “Ik (Ferry) mag niet liegen over het aantal horloges, ik heb er veel meer dan 30!”. Toch …
NB Speciaal voor de gelegenheid een zwart-wit gifje gebruikt!
Ik denk dat niemand hier weet hoeveel horloges Ferry heeft.
Ferry zelf ook niet. En waarschijnlijk zelfs @Assie62 niet
En vwb die strafregels. De man is gewoon onverbeterlijk,
En als straffen aantoonbaar niet meer helpen kun je ze beter achterwege laten.
We kunnen nu natuurlijk wel in de gaten houden of hij zich er vrijwillig aan onderwerpt.
Zo niet heeft hij natuurlijk ook geen recht van spreken meer naar anderen toe
Ja sorry ik was aan de late kant met sporten en had weer eens niet goed gelezen wat de bedoeling was. Maar ik heb me net tijdens het sporten geblesseerd… dat is toch eigenlijk al straf genoeg toch?