Themaweken : “toon je titanium horloge” dit vanaf post 3604

Maar ik doe met je mee Ruud, o.a met deze G-Shock :smile:

9 likes

Nee heb het er echt speciaal hiervoor gekocht gisteravond en ook echt hierin gelegd.
En ff stiekem geproefd bah wat zout en smerig. Vroeger veel op maar was geen succes nu.
Maar was ook als grapje bedoelt hoor… :+1:
Sorry dat ik me niet aan het thema gehouden heb…

3 likes

Ja hehe Ruud, dat snapte ik ook wel :smile:. Maar ik vind het nog steeds lekker spul, maar eigelijk doe ik overal teveel zout op, is ook niet goed he :+1:
Maar als je het echt gisteravond gekocht hebt, telt die like natuurlijk voor 2 :wink:

2 likes

8 likes

8 likes

6 likes

7 likes

7 likes

6 likes

Moet echt zeggen dat ik het top vind dat er leden zijn die echt een heleboel horloges posten, geldt natuurlijk ook voor alle anderen :+1:.
Even een vraagje aan @Macx, die Tudor Submariner uit welk jaar is deze? De Prince Submariner is namelijk al sinds 1954 op de markt, dus lastig om te zien hoe oud deze is. Zie wel dat deze gebold saffierglas heeft, tenminste als ik het goed heb?

1 like

6 likes

Is uit 1979, het glas is al een keer vervangen, maar zou weer vervangen moeten worden, het ligt er aan hoe het licht erop valt, soms zie je dan minuscule barstjes in het glas, bij een service laat ik er gelijk weer een nieuw glas in zetten.

3 likes

7 likes

7 likes

9 likes

10 likes

De laatste voor vanavond, morgen weer een dag.

9 likes

10 likes

11 likes

9 likes