Themaweken : “show je horloge met lume” dit vanaf post 3743

Ja, ik heb ook een vrouwtje en twee kleintjes

2 likes

Ik kom niet verder dan 2 valkparkieten en een Engelse bulldog.

2 likes

Maar mijn vrouw heeft een voorliefde voor kaketoes

2 likes

Pamuk en de Pook. De verwarming is aan en dan ligt hij graag daar:

14 likes

Jee, is toch net die vlieg in de koffie gedoken🤣

2 likes

Kan gebeuren toch en je weet ik ben niet moeilijk, dus toch een like voor je mooie Cimer.
Wellicht nu nog een foto volgens het thema :wink:

Ha Sprinter, je zat nog in het vorige thema. Kan gebeuren, toch een like voor je Vostok.
En nu nog ff een foto voor het huidige thema posten, als dat mogelijk is natuurlijk :+1:

1 like

Mmmm rakker is al jaartje of 2 dood. Wordt vieze foto

2 likes

Ha leuk man, en natuurlijk kan hij het eea spreken :wink:.

Even voor de duidelijkheid, je mag natuurlijk met het zelfde huisdier/dier meerdere foto’s posten maar dan wel met een ander horloge natuurlijk. Want we moeten ons natuurlijk aan de regels houden dat er altijd een horloge op moet staan :+1:

2 likes

Lees wat ik schreef op het bericht van Macx, je kan meerdere foto’s posten :wink:

1 like

Leuk Petra, je kan je kan er nog wel een paar plaatsen deze week, ook met de hondjes :wink:

1 like

Je hebt een tuin Bill, wedden dat daar ook eea rondloopt :wink:. Wist niet dat Rakker is gaan hemelen, heb nog wel een vaste herinnering aan Rakker. Heel klein litteken :wink:

1 like

Ze is wat lastig te fotograferen want zo gauw ze je hand ziet, wil ze kopjes geven.

15 likes

Dat wordt een beetje moeilijk zonder huisdieren.
Ik durf de poes van mijn buurvrouw niet te vragen voor de foto. :crazy_face: :rofl:
Misschien kan ik in de bio bak een wormpje vinden. :pray:

5 likes

17 likes

21 likes

De week is nog lang :wink:

1 like

Woelie

Luna

12 likes

Leuk je hier eens te zien, had van Petra begrepen dat je haar helpt met vintage horloges :+1:

2 likes

11 likes