Zal ik zeker doen.
Bedankt voor uw lieve bericht.
Deze Wittnauer Longines uit 1957 is een typisch Amerikaans horloge uit de oude tijd. De tijd van de de goede films, musicals en big band muziek.
Uiteraard ook van mij beterschap gewenst en sterkte voor jullie beiden. Hoop dat Ferry weer snel op de been is.
Waarom worden er hier geen Hamiltons gepost?
Invicta was van origine Zwitsers en is toen de helaasheid geworden die het nu is, maar Hamilton was Amerikaans, tot het tijdens de LED horloge bubbel dacht dat Pulsar zo populair zou worden dat ze alle oude Hamilton IP en inventaris naar Zwitserland verhuisden, alwaar ze deel van Swatch werden.
Hamiltons zijn zeker welkom, heb er ook een paar gezien maar had op meer gehoopt, en ik mis nog steeds die Brew Metric
Hallo beste vrienden,
Vandaag mocht ik na enige hindernissen gelukkig naar huis, duurde lang voordat we het gesprek kregen met de cardioloog en er ging vandaag nog wel meer mis. Hij had beloofd er alles aan te doen zodat ik naar de bruiloft van onze zoon kon. Ben ik nu klaar na de spoed plaatsing van 2 stents afgelopen maandag, rest van de week aan de telemetrie. Nee dus, blijkt dat er nog een probleem aan de andere kant van mijn hart is.
Maar mocht toch naar huis, dan komende week naar Zweden, als we thuiskomen mijn verjaardag vieren en daarna hoor ik van de cardioloog wanneer ik weer aan de beurt ben.
Wordt dus minimaal weer een stent erbij aan de andere kant, maar nu gelukkig geen spoed. Ter overbrugging extra medicijnen. Assie heeft jullie al een beetje op de hoogte gehouden. En mij op de hoogte gebracht van jullie bemoedigde berichtjes, waarvoor veel dank .
Daarnaast natuurlijk mijn dank aan @Dutchspur dat hij het van mij heeft overgenomen
. Zie vandaag pas hoeveel er is gepost, top mensen
Zal proberen zondag met een nieuw thema te komen, misschien wel voor 2 weken maar dat begrijpen jullie wel neem ik aan.
En heb echt nog niet alle post gelezen, maar wat ik zag dat ik 1 merk nog niet tegen ben gekomen. Dus die post ik voor de verandering maar eens even En morgen nog e.e.a
Welkom terug, goed om te horen dat het goed gaat.
Rustig aan nog buddy, als ik wat kan doen geef maar brul
Ik heb nog wel thema ideetjes ook
De new arrival uit 1939. Kast beetje krom zodat hij lekker draagt. Speidel flexband met een patentnummer erop.
Doosje zat erbij.
Welcome back!!
Goed dat je weer terug bent Ferry. Doe rustig aan en alvast veel plezier in Zweden
Fijn dat er weer bij bent Ferry, doe rustig aan man, en veel plezier gewenst daar in Zweden.