Tl-4 lijkt me erg vermoeiend. Na een dag op de spoed hart afdeling doe ik even rustig aan.
Klinkt niet best Bill, maar je bent weer thuis gelukkig . Ik weet echt wat het betekent, zeker wel 30 keer op de IC gelegen. Al dat geklooi aan je lijf is echt balen. Maar hoop echt dat het loos alarm was Bill.
Wat betreft TL-4 of moderator, moet er niet aan denken. Assie heeft het er nu al over dat ik aan het werk ben op het HF met al die topics.
Krijg nu de opdracht koffie te maken voor de baas
Voor altijd blijft de heldendaad aan mij kleven de eerste te zijn die een horloge van jou gekocht heeft op het forum Nota bene , in de tijd dat je nog TL1 was.
Doet niemand mij ooit nog na.
En nog altijd door mij gekoesterd.
Bewijs.
Kleine correctie, je hebt een goede daad verricht door te bieden op het horloge van Assie , welke ik beschikbaar stelde voor het goede doel KWF. Maar ben blij dat hij goed terecht is gekomen bij jou, maar op de vrachtwagen draag je deze nu niet meer toch? Eigenlijk had er nog een gekleurde subdial op moeten zitten
Blijft het feit dat ik dit horloge van jou gekocht heb via dit forum in de tijd dat jij nog TL1 was.
Dat zijn de feiten en daar moeten we het mee doen.
Inderdaad, is gepromoveerd tot moestuinhorloge.
Feiten zijn feiten, horloge kwam van ons en ging naar jou toe en het KWF blij voor de donatie
Doe maar de aardbevingsslachtoffers in Turkije en Syrië
Oeps, ja de leeftijd he Eddie en je weet ben soms nogal warrig . Maar draag je hem nog op je vrachtwagen?
Stond al hierboven, maar ja,
En weer maar eens wat posten met een leuk maantje, ben er zelf bijna doorheen. Denk dat ik vrijdag de laatste kan posten, maar ga toch nog even spitten, je weet maar nooit
Fijne avond vrienden
Kleptomaan, niets is veilig hier in huis