Themaweken : “show je horloge met lume” dit vanaf post 3743

Attack of my giant house Spider. :crazy_face: :rofl:

15 likes

dit is eigenlijk een mooi moment om mijn moeder zaliger te herdenken,
zijn was gefascineerd voor herten, daarom had zij bij haar thuis een vitrinekast vol met afbeeldingen van herten en schilderijen :smiling_face_with_three_hearts:
één van deze heb ik (na de opruiming) bij gehouden en mag ik nu delen hier,

kijk moeder, je bent online :heartpulse:

18 likes

:rofl:, smakelijk en wel tot op het bot afkluiven he :poultry_leg: :smiley:

1 like

Top gedaan Jesus, neem aan dat je er ook mee knuffeld :wink:

1 like

Zal vanavond een kaarsje voor je moeder opsteken :pray:

2 likes

Tis dat het mot baas, maar al dat gedoe. Ben een bot gewend, kom jij met zo,n ding aan die jij altijd om je pols hebt, wat mot ik daar nou mee. Snel die foto maken en belonen met een bot😁

13 likes

:joy: wel een bijzondere met 3 poten.

2 likes

Trouwe viervoeter. Gaat elke week mee naar mijn klas. Mijn leerlingen zijn gek met hem! Hij stond vorig jaar zelfs op de groepsfoto🤣

18 likes

Tuurlijk en af en toe een sprinkhaan voor haar vangen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

21 likes

Soms moet je ze muilkorven met een bonks staal, leuke foto :+1:

2 likes

Hahahaha, ze vinden ook alles goed ook :joy::heart_eyes:

2 likes

Hallo, dit is Beertje. Beertje heeft een ziek pootje, maar dat vindt Beertje niet zo erg. Beertje en ik kennen elkaar al heel erg lang. Beertje lag op straat en ik heb Beertje mee genomen. Beertje reist overal ter wereld met me mee. Dat vinden Beertje en ik reuze leuk. Beertje en ik blijven voor altijd bij elkaar.

13 likes

Helemaal van huis naar de AH en weer terug. :wink:

Leuk beertje!

2 likes

Dat vindt Beertje een beetje saai, dan blijft Beertje liever thuis.

2 likes

Vind ik toch wel een beetje zielig voor beertje, toch even langs de berendokter gaan. Je moet er toch niet aan denken dat je in het vliegtuig zit en beertje heel veel pijn krijgt.
Geef beertje maar een knuffel van mij als troost :four_leaf_clover: :wink:

2 likes

Beertje vindt het niet erg, dat maakt mij juist jouw Beertje zegt Beertje. Beertje Accepteertje :grin:

1 like

14 likes

:rofl: dat maakt het forum echt leuk, zijn de kleine dingen die het doen en bij mij een lach op gezicht tovert :smiley:

2 likes

De meeste Britse kortharen zijn eigenzinnig…….

1 like