Heel mooi
Zeker weten, ook van vele andere merken. Denk dat ze eerst dit thema nog moeten vinden
Morgen plaats ik de laatste die ik heb, netjes over de week verdeeld dan toch
fijne dag iedereen
Ik heb geen maanfase @fredpanarai1
Ook nooit eentje gehad… vreemd eigenlijk.
Misschien toch maar weer eens naar de PC.
Was toch gezellig en je weet ze hebben daar een hele mooie Patek met maanfase liggen. Kost een paar centen maar dan heb je ook iets moois
Als jij dan die Rolex neemt kunnen we daarna gaan flexen op het Rembrandtplein!
Doen we toch niet moeilijk over, en dan lekker showen op het Rembrandtplein, veiligste plek in Amsterdam
En dit is mijn laatste met moonphase, zondagmiddag komt er weer een nieuw thema aan. Eddie neemt het even over van mij, maar ook ik weet niet wat het thema gaat worden. Laat mij dus verrassen, wel heel spannend
Fijne dag/weekend iedereen
Fijne vacaciones met mijn Broertje Papagayo Ferry.
Zal hem de groeten doen, maar als die eenmaal begint te kletsen is die niet meer te houden. Nou ja met een biertje in de hand, het op mijn bolletje gaat het wel lukken
Relax. Laat het gaan.Gaat helemaal goed komen Ferry.
Het eerste thema kan echt iedereen aan meedoen, al heb je maar één horloge, dat ligt dan alleen aan je eigen fantasie, en het tweede is wat strakker omlijnd, maar daar circuleren er hier ook genoeg van.
Spannend o nie da.
Zondag rond 18.00 uur on line.
Edit. Fijne vakantie Assie en Ferry.
Edit 2 @Jesus Sterkte voor je broertje.
Vandaag deze aan foto van gisteren helaas niet mijn auto maar van familie die ze gisteren even kwamen laten zien.
Uit 1967 met prachtig houten dashboard.
Jaloers nee hoor echt prachtig.
Mooier als mijn auto, dat staat als een paal boven water.
Assie ,Ferry
Vrienden van de Themaweken.
Mij is de onmetelijke eer te beurt gevallen om ons aller Ferry 2 weken te moge vervangen.
Dus bij deze het nieuwe thema.
Een beetje vroeger dan jullie gewend zijn maar vannacht om 01,30 begint hier de wekker te rammelen dus over een uurtje roepen de klamme lappen.
Het thema wat ik voor vandaag neer wil zetten zijn horloges met een bijnaam.
Zoals bv ,
De Pepsi.
De Panda.
De Speedy, in dit geval ook wel bekend als de Snoopy.
De polar.

Maar als je nou denkt , ik heb helemaal nix in dat soort.
Er zijn natuurlijk horloges genoeg die door z’n eigenaar zelf met een bepaalde naam aangeduid worden.
Ikzelf noem deze bv altijd mijn Heineken.
Da’s dan natuurlijk ook gewoon een bijnaam. Alleen niet zo algemeen bekend.
Op m’n Heineken na heb ik alle foto’s van het forum geleend, dan kan ik m’n eigen horloges door de week posten.
Ik zou zeggen, stel Ferry niet teleur en laat ze maar komen.