Iedereen een mooie zondag,
Hij heeft hem uitgelopen, 4,5 uur, toch een toppertje
edit: hoor net van Assie dat zijn finish uitgezonden is op Rijnmond tv
Mooi istie toch. In het echt is hij nog mooier.
Heb je gisteren een Breitling gekocht, trouwens?
Nee joh, moet je nooit doen bij een event. Moet je op een rustige dag gewoon de tijd voor nemen
Dat moet je niet geloven daar. Ik heb er vier gekocht vorige week, allemaal zogenaamd een servicebeurt gehad en allemaal lopen ze, hoe zal ik het zeggen, niet optimaal.
Maar ik koop ze dan ook om het servicen te oefenen.
Een goed idee voor een nieuw thema,
Toon hier het mooiste horloge van het forum.
Kan ik nog wel een paar weken mee vooruit.
Blijkt toch wel weer dat er ook zeer bescheiden leden zoals Eddie zijn op het forum, mensen die vooroordelen hebben zijn juist het minst bescheiden
En het thema staat genoteerd voor de toekomst
Goedenavond thema vrienden,
Themaweken “toon je gmt horloge” dit vanaf post 3232
Dit is een wat lastiger thema daar niet iedereen een gmt horloge heeft, maar genoeg leden die wel 1 of meerdere gmt horloges hebben. Veel merken hebben een gmt in hun collectie.
Voorwaarde is dat het een echt gmt horloge moet zijn, dus niet aankomen met een chronograaf
Zowel vintage vrienden als Rolex vrienden zullen ergens wel een gmt hebben, ook andere vintage/nieuwe merken hebben die, zoals Glycine, Tudor, TH, Longines, Enicar, Zodiac enz.
Niet een makkelijk thema, toch een thema waarbij veel leden mee kunnen doen.
Ben benieuwd wat voor moois ik deze week tegen ga komen, gelukkig heb ik er daar wel een paar van om te posten
Heb je meerdere horloges die aan het thema voldoen, spreiden over de week graag.
En natuurlijk mag er altijd een leuk verhaal bij of de specificaties voor de leden die interesse hebben voor een gmt horloge.
Kijk goed naar de voorbeelden waarmee ik aftrap , dan weten jullie wat ik bedoel en hou je aan dit thema, lekker makkelijk toch
Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week iets moeilijker worden dan afgelopen week

Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk .
En natuurlijk kan je iedere dag een foto posten (zal niet moeilijk doen als je deze week vaker hetzelfde horloge post) en zoals jullie weten, komende zondag vrije keuze dag dan kan je elk horloge posten die je wilt.
Fijne themaweek iedereen
Zie gelukkig weer opties nu.
Ach, ik heb geen gmt…Nou, eens kijken waar ik die kan halen dan
Bij de Juwelier.
Ook geen GMT…
Ik had een GMT, arabisch, parelmoer, kamelenleer….
Meegesnaaid door een collega liefhebber.
Oh wacht, heb nog ergens een G-Shock liggen.