Vind hem echt minder in balans dan het oude model. Misschien is het wennen, maar vind hem echt te groot en lomp ogen.
Hupsakee, +900 euro
Ik vind m gaaf, ben benieuwd hoe het oogt irl. Uurwijzer vind ik wel mooi en datum op 6 vind ik niet storend . Formaat hadden ze moeten laten, groter hoeft van mij niet.
Iemand al info mbt de sluiting?
De prijsverhoging was te verwachten met het master co-axial uurwerk⊠verder isât maar een kleine update, had er meer van verwacht. En nog steeds die bandâŠ
Nooit fan geweest van de waves dus dat hoefde niet voor mij. En had liever ook de 41mm behouden gezien! Wel fan van de open caseback met zicht op het prachtige binnenwerk
Dat is inderdaad dan wel weer
De band is wel veranderd, hij staat nu niet meer bol
Het design van de band lijkt idd wat vlakker en hoekiger.
Verder best geslaagd imho. Bezel met alleen stipjes bij de minuten en toevoeging van cijfer 10 ziet er wel beter uit.
Ben benieuwd naar die open caseback
Thanks!
Al met âwel leukâ deze nieuwe Smp maar niet echt geweldig eigenlijk
Een âprofessioneleâ duiker met see-through caseback? Dit is wel heel erg function follows form hé⊠ze pretenderen zelfs al niet meer dat het een duiktool is. Vind ik jammer.
Iedereen weet dat die dingen niet gekocht worden om te duiken hé, maar als deze strategie gevolgd werd 70 jaar geleden, dan hadden we al die geweldige vintage apparaten nu niet gehad.
De planet ocean had dit ook al. Ik vind het eerder een pluspunt.
Is maar 25% meer. Dat is blijkbaar normaal tegenwoordigâŠ
Het is geen zuivere prijsverhoging. Het nieuwe uurwerk is wel degelijk een toegevoegde waarde.
Dat ben ik met je eens, maar als je bedenkt dat dit (min of meer) het instapmodel van Omega is, dan wordt de drempel wel 900 euro hoger.
Noem mij een zeikerd, maar dan vind ik 25% bovenop de oude prijs, uh, best veelâŠ