In ieder geval, uit deze selectie, de middelste. Ik heb niks met 1 wijzer horloges. Is trouwens ook wel een mooie stijlvolle dresswatch.
zonder twijfel de linker!
Perigraph!
Ooit eentje van je overgenomen😉
Eitje, de Perigraph…
Als je nou die dodelijk zwarte band eens van die linker Perigraph neemt, en dan die cognac band daar eens op zet, dan heb je een prachtig horloge.
Die rechter vind ik eigenlijk best wel heel erg lelijk, omdat de combinatie gouden cijfers met een witte wijzer en een zwarte plaat al niet werkt, maar ook het cursieve NL Edition niet te pruimen is en het dan ook nog eens lijkt alsof je datum venstertje een manco heeft.
De middelste is weliswaar mooi van kleurstelling, maar voelt niet als een Meistersinger omdat het geen Einzeiger is. Trouwens, die band moet echt weg gegooid worden, daar mag wel een nieuwe op. Ik zou contrasterend stiksel op chocolade pakken, dat maakt 'm wat speelser. Maar goed, van de drie is ie nog steeds een also-ran, een mooie tweede plek.
De Perigraph met die Einzeiger en die Zeigerdatum is het mooist en het interessantst. De band doet hem in mijn optiek de das om, maar die klok is echt fantastisch: Het is een echte Meistersinger Einzeiger met een mooie kleurstelling, een speels rood accentje en een interessante dial die toch niet uit balans is of vreemd voelt.
De linker
Zelfs na Pasen eens.
De rechter
Elk horloge met meer dan 1 wijzer
Haha ja heb ik wel vaker!
Koop hem maar, pik ik hem daarna wel weer bij jou op
Links!
LinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinks
de rechter
Links, mooi en origineel
Rechter!