Gezien je smalle polsen: explorer of aqua terra (39mm) 
Ik zie je ook nog wel met een Tag Monaco rondlopen
Gezien je smalle polsen: explorer of aqua terra (39mm) 
Ik zie je ook nog wel met een Tag Monaco rondlopen
Was ook mijn gedachte; schitterend horloge!!
Gelukkig heb ik (nog) geen Meistersinger. De Dorfmeister Meistersinger maakt het dan helemaal onduidelijk 
On topic: als je de SBGR083 op de kop kan tikken, zou ik niet twijfelen. Dat is een schoonheid als geen ander. Ik denk dat ze bij Seiko zelf niet beseffen wat voor een beauty het is, want anders hadden ze er wel meer exemplaren van gemaakt.
Haha Monaco wel heel vet maar wellicht voor later⦠
Een 14060 of 11610 vind ik ook wel erg mooi en wat minder groot op de pols dan de nieuwere 114060 etc. Aqua Terra ook een lekkere optie⦠![]()
Explorer voel ik niet zo, ook al is iedereen er (vast terecht) enthousiast over. Wellicht eens ergens gaan passenā¦
Heb zelf een Meistersinger naast de reduced. Als ik hier niet zo verknocht aan was geweest had ik denk ik een Explorer gekocht. Mooie aanvulling zou ook een PAM 312 zijn?
https://cdn2.chrono24.com/images/uhren/images_04/s6/6738604_xxl.jpg?v=1
Ga gewoon voor die 14060 dan. Je komt er de hele tijd op terug. Mooie klok, kan niet verkeerd gaan en als hij toch niet bevalt verlies je er 0 euro op 
Als je die Sub niet uit je hoofd krijgt: zeker doen! Kun je je volgens mij geen buil aan vallen - je verkoopt m gemakkelijk door - en is natuurlijk een klassieker.
Ik had een zwarte IWC Ingenieur in gedachten voor je.