Een Oris Big Crown PD. De ‘bambi big crown’ en zelfde zoals Fred eerst had en nu weer heeft ![]()
![]()
Robert Jan broer zegt: “waarom zou je drie horloges meenemen naar een onbewoond eiland”.
Nu is dat minder raar dan je zou denken. Stel je neemt er twee mee en ze lopen niet meer gelijk, dan weet je niet welke van de twee stuk is. Bij drie kan dat natuurlijk wel.
Lekker om te horen dat iemand fan is van Rummo en soortgelijke producten. Nog tips voor goeie olijfolie? ![]()
Wel eens leuk om over na te denken welke 3 horloges ik zou meenemen.
- Rolex Seadweller 16600
Want ja… Rolex weetjuuh. - Vertex M100A
Als nachtlampje vanwege de uitstekende lume en gebouwd als een D12 horloge, dus dat zit wel snor. - G-Shock G-lide GWX 8900B
Omdat deze me altijd bijstond toen ik nog kitesurfte. Solar en getijden zijn ook wel handig.
briljant!
Gisteren allebei de uitzendingen geluisterd met rjbroer. De Schlager mini-special was geweldig ![]()
Hansi Hinterseer ![]()
Jammer dat sjors er niet meer bij is. Die gaf de afleveringen toch net dat beetje extra.
Zonde
Ben wel benieuwd naar het totaal overzicht met foto’s ![]()
Het is jammer inderdaad maar ik vind het nog steeds een erg leuke podcast!
Fernsehgarten ![]()
Eens haha!
Binnenkort een reünieaflevering hoorde ik. Werd ook wel weer eens tijd.
Gisteren de nieuwjaarsspecial geluisterd. Was weer leuk. Robert-Jan heeft wel een goed punt. Ik denk ook dat 3 man wel goed voor de dynamiek is.
Tsjonge, wat een kritisch publiek zeg… voor die gratis dienst ![]()
Maar wij zijn ook de flauwste niet, dus we hebben weer een aflevering opgenomen met een derde persoon, en niet zomaar iemand!
Zoals een hoogleraar op de uni tegen me zei, zie het niet als kritiek, maar als opbouwende feedback ![]()
Feedforward ![]()
Hi mannen ik vond het weer een top aflevering ! Met plezier geluisterd.
Neen!
Hij komt uit zo’n beetje het zuidelijkste puntje van het land!
Gen Z toch? Ik heb toch het idee dat ik goed zit. Al is hij niet meer zo actief hier.