Timefactors only

Ik mag ook weer hier.

12 likes

De eerste tijd op nato…

11 likes

7 likes

9 likes

8 likes

Mijn bruine Brit hoort hier toch ook wel:

IMG_1364

Fijne avond allemaal :+1:.

14 likes

Beauty! Groetjes van zijn broertje👊🏻

8 likes

Het is weer even geleden, TF:

11 likes

Hoe vaak brengen ze de Prs29a uit? Ik ben nu al, volgens mij, 2 jaar aan het wachten op een nieuwe batch. Heb ik ze gemist?

8 likes

Ik ben te laat geweest voor de nieuwe prs met goude details. Voor welke prijs met invoer op de mat?

Het is allemaal PRS bij TF, bedoel je de PRS-25 Everest Gilt?

Deze dus:

5 likes

Ja deze, ben niet zo van het goud, maar bij deze variant spreekt het me wel aan. Moderne logo doet het ook goed.

Goedemorgen, beetje stil hier:

10 likes

Brengen we gelijk verandering in :innocent:

Eerste post in dit topic. Met mijn (voor mij) nieuwe Smiths PRS-47 Commando IDGuy :star_struck::

10 likes

10 likes

Goedeavond,

Na exact 60u loopt mijn PRS-47 met Miyota 9039, 40 seconden te snel. Dit vertaalt zich in +16s/dag.

Hoe ervaren jullie de nauwkeurigheid/betrouwbaarheid van Smiths/Miyota? Het zit i.i.g binnen de opgegeven specs van -10 / +30.

Plaatje voor de sfeer:

4 likes

Die van mij loopt ook een seconde of 20 per dag te snel. Het stoort mij niet echt, want ik draag hem nooit langer dan een dag achter elkaar.:slightly_smiling_face:

6 likes

Na 72u nog steeds een gemiddelde van 16s/dag.

Draag hem momenteel 3 dagen onafgebroken achter elkaar. Misschien dat ik vanmiddag iets anders uit de kist haal, maar dat is nog niet zeker :innocent:.

2 likes

De mijne loopt ook wat sneller dan zou moeten maar ik heb hier geen moeite mee. Ben vooral erg content met de looks.

8 likes