Wat heeft dit horloge dan uiteindelijk gekost?
Overweeg er ook eentje dus ben benieuwd…
420 euro horloge + shipping, 116 euro btw en import.
536 dus. Kut Brexit
Wie heeft zojuist besteld?
Wie heeft niet besteld vanwege “Brexit”? Ik!
Er waren geen Everests in de aanbieding. Dus niet besteld. Het is om moedeloos van te worden.
Die “Brexit-premie” is voor mij een reden om niet te bestellen inderdaad.
Dat rare systeem van Eddie (even de shop open en in vijf minuten 200 horloges erdoor jagen en dan de boel weer dicht) is voor mij de reden om nooit meer bij hem te bestellen. Gelukkig heb ik mijn Speedbird III uit betere tijden.
Leg dit eens uit. Ik kan me vroeger niet herinneren extra BTW betaald te hebben. Die VAT moet gewoon, als EU land toen, in de prijzen gezeten hebben. Gewoon voor de Britten 20% goedkoper nu. Of mis ik iets.
Mijn eerste van Eddie (PRS18A) was ook uit betere tijden. Zondag avond besteld, dinsdag UPS aan de deur
Volgens mij heeft Eddy geen zin om de zaak voor niet UK klanten goed te regelen. Hij moet zijn webshop dan anders opzetten zodat het duidelijk is welke klanten van buiten de UK komen en dus VAT vrij kunnen kopen. Dat zijn horloges nooit inclusief VAT geprijsd waren komt bij mij ongeloofwaardig over.
Gaat allemaal prima dat bestellen, is wel spannend ook, ik had bij de eerste ronde mijn Navigator al te pakken, twee dagen later lag hij in de bus.
Is overigens met voorsprong het meest accurate horloge wat ik ooit gehad heb, ik draag hem nu weer de laatste twee weken en hij wijkt niet of nauwelijks af!
Ik begrijp alleen niet helemaal hoe je de complicaties bedien?
Aan weerszijden van de kroon op 12 uur zie je de pushers.
Of hij is niet zo slim en draagt alsnog voor elk verkocht horloge BTW af in de uk. Of hij steekt dit nu voor alle non-uk klanten in zijn zak.
Of zoals hij het zegt ontduikt hij al jaren de belasting.
Op de factuur moet staan of/dat er BTW afgedragen wordt.
Niet mijn smaak…
Gaat gebeuren, ik heb even contact gehad met Eddie, op deze zat ik namelijk te wachten. Nu gaan ze er toch komen als het goed is.
Zat ik al lang op te wachten zelfs.
Oke leuk! Er zal ongetwijfeld veel belangstelling voor zijn. Het uurwerk is mecha-quartz toch?
Ik ben benieuwd naar de kleur van de plaat. Lijkt vanaf de tekening meer grijs dan zwart.