Timefactors only

Ik zag het ook. hahaha :joy: :+1: Vreemd gedrag van mezelf… ik heb de commando een week geleden gescoord en toch blijf ik nog kijken… :sweat_smile:

2 likes

Ik ook :joy:, maar er zit niets meer bij waar ik hebberig van wordt.

1 like

Hier hetzelfde. Met mijn twee Smiths ben ik dik tevreden. :slightly_smiling_face:

2 likes

Geïnspireerd door @PaulRush en met een buitenkansje overgenomen van @Phil3. Na een jaar op een jubilee gezeten te hebben, is t toch weer wennen. Wel fijn spul, die Artem sailcloth.

Kwam wel tot de realisatie dat ik deze toch wat meer butsen en krassen heb gegeven dan gedacht :sweat_smile:

8 likes

Ai, jammer, maar onvermijdelijk :rofl:.

Ziet er goed uit, de sailcloth.

1 like

Hahaha, ‘t blijft ook een dubieus gevoel. Aan de ene kant zijn het ‘Explorer’ horloges, die blootgesteld horen te worden aan minder zachtaardige situaties. Aan de andere kant hebben ze prachtige, gepolijste rondingen waarbij t toch extra opvalt. :joy:

2 likes

Telt dit als urban exploration? :thinking:

5 likes

Met zo’n horloge om…Jazeker! :ok_hand: :sunglasses:

2 likes

Heb de indruk dat die modellen niet zo gewild zijn. Transglobal en Caribbean ook niet. Die laatste komt binnenkort terug. De nieuwe gmt, Traveller, vind ik wel mooi. Maar heb er geen importkosten meer voor over.

5 likes

Heel tof :star_struck:

1 like

Dankjewel! :blush:

1 like

Staat goed!

1 like

Na een vakantie met de Pelagos nu weer deze om de pols.

6 likes

Commando in de :sunny:

4 likes

7 likes

Handopwinder met SW210 Top erin:

9 likes

de Traveller is vanaf deze zondag te koop. De witte versie vind ik erg mooi! Iemand hier van plan deze aan te schaffen?

5 likes

6 likes

Dat is ook een mooie zeg!

1 like