Snap ik wel …. dit is toch wel mooiste Commando (de “iD Guy” versie). …
En iedereen wil de Everest, maar die is er volgens mij pas weer tegen het einde van het jaar …
Snap ik wel …. dit is toch wel mooiste Commando (de “iD Guy” versie). …
En iedereen wil de Everest, maar die is er volgens mij pas weer tegen het einde van het jaar …
Smaken verschillen gelukkig .
NA, net van PaulRush overgenomen.
Ben nu op zoek naar een andere band. Liefst staal maar dat zal vanwege de lug gaten wel moeilijk worden. Wat is jullie advies betreffende de mooiste band voor deze MK 11 homage?
Bonklip van Joseph Bonnie? Juist de drilled lugs nodig, klassiek model, mulitiverstelbaar en supercomfortabel. Twee lengtematen.
Bedankt voor het voorstel. Nee, straight lugs is niets voor mij. Moet wel mooi aansluiten
Dat zal een lastig verhaal worden, zou wel heel toevallig zijn als er een mooi aansluit
Dat dus, ik ben benieuwd.
Misschien heeft iemand geluk gehad.
Anders een mooie lederband of Erika‘s MN of……?
Iemand hier een PRS18Q die weg mag?
Rustig hier. Aanstaande zondag 15:00 weer store-opening.
Ondertussen deze Everest vandaag, heerlijk ding:
Gezien we een nieuw(?) lid van onze TF familie hebben na een aankoop in t blauw, ben ik benieuwd wiens horloge het meest (af)gedragen is
Kan ik mij voorstellen, de originele gesp is best veel staal onder de pols, niet zo comfortabel.
Gespgaatje maken, keeper vastzetten en het lange eind inkorten (was veel te lang voor mij). Voila, het originele bandje is nu prima te gebruiken.
Te lui om het hele topic door te lezen, maar heeft iemand hier een smiths Everest met de honeycomb wijzerplaat? Zo ja hoe is die irl?
Nog niet gezien hier, was lastig aan te komen.