Timefactors only

Ik hou hem (nog), fijn horloge met prachtige dial. Duurt wel weer even voordat hij weer te koop is bij TF.

2 likes

11 likes

7 likes

Ik heb hem tegenwoordig graag op een tropic:

10 likes

Dat staat helemaal zo gek nog niet.

1 like

8 likes

Het ziet er naar uit de PRS-25 gilt dial volgende zondag weer beschikbaar gaat zijn, mochten mensen hierop wachten. :slight_smile:

2 likes

Mijn NA, de Commander.

Lume shot.

Groepsfoto.

14 likes

9 likes

Gefeliciteerd!

Ziet er echt mooi uit, die band.

1 like

Ah, leuk! Met de nieuwe Jubilee en de fraaie caseback?

1 like

Dank, zit heerlijk en ben er erg blij mee!

1 like

Jazeker! Erg blij mee!

1 like

Ik heb een Smiths navigator. Daar zit een Sellita SW310 in. In een Everest zit een Miyota 9039. Kunnen beide kalibers in dezelfde kast? Met de gegevens van beide calibers ben ik nu op zoek naar een 38mm kast, want ik zou wel eens graag dit type horloge willen zien in een kast ie net een tikkie groter is. Bij Ottofrei hebben ze voor de Sellita alleen een 36mm of 41mm kast. Natuurlijk moet de wijzerplaat ook passen. Helaas weet ik niet welke diameter deze heeft. Zonder een nieuwe kast heb ik weinig trek om de bavigator open te maken om te meten. O.b.v. de tekening op de site van Timefactors denk ik dat de wijzerplaat 30mm is.

Weet iemand of er een geschikte kast van 38mm is?

NA:

8 likes

Op Uhrforum.de biedt iemand een Smiths commando prs-47 aan voor een mooie prijs. Ik dacht, laat ik dit naar even hier doorgeven omdat aanschaf in de winkel van Eddy niet altijd zo makkelijk gaat. Geen enkele rekatie met de verkoper overigens.

Ps en ook een Everest zie ik nu.

https://uhrforum.de/threads/smiths-commando-prs-47-tropical-dial-plexiglas-36-mm.555964/

3 likes

De Commando heb ik kunnen kopen :+1:

Gelukkig was ik voor jouw post al in onderhandeling ander was ik waarschijnlijk te laat gewezen :joy:

2 likes

Mijn zondagse horloge vandaag:

7 likes

Nog iemand hier TF-plannen om 15:00?

Gaaf zeg!

1 like