Net online de limited “final chapter” zoals Timex zelf zegt.
Ik heb de S1 en de S2 en wordt best getriggerd door dit laatst hoofdstuk…prijs is wel hmmm.
Mooi vind ik hem wel, ook de maat is een fijne (m.i.) 38mm.
Oordeel zelf.
Mooi! Bedankt voor het delen… het ontwerp en de maatvoering spreekt mij wel aan. De prijs en waarschijnlijk grote afschrijving wat minder, maar zolang je het niet verkoopt maakt dat niks uit.
Ga je hem halen @LeenV ?
Heel erg mooi, maar heel erg duur Voor een SW200, al is die kast nog zo apart, en al is die band nog zo vernuftig.
Zelfs met korting gaat 'm dat voor mij niet worden.
Ik vind deze release prachtig. Mooie toevoeging. Enkel de prijs
Mooi, te klein, te duur.
Ik vind hem mooi. Ik krijg heel erg VW Phaeton vibes, 2k voor een Timex wordt commercieel lastig.
Weet ik nog niet zeker. Zou zomaar kunnen. Veel geld, veel afschrijving hoewel dat laatste alleen opgaat bij verkoop. Dat zal ik waarschijnlijk (als ik hem aanschaf) toch niet doen.
Vraag is of dit horloge de prijs rechtvaardigt.
Stoppen ze nu helemaal met deze lijn? Ik zat al een tijdje te loeren naar een S1 38mm. Maar deze zijn al een tijdje uitverkocht. Enfin misschien maar beter ook .
Cool horloge. Wel typisch gevalletje dat de prijs mentaal niet bij het merk past.
Als je hier pak ‘m beet Longines op de plaat had gezet, was de algemene opinie dat een koopje was geweest.