Timo9

Seiko srpe51k1 verkocht aan @Timo9 gesprekken waren vlot en duidelijk, betaling verliep erg snel van zijn kant.
Zeker een aanrader :+1:t4:om met hem zaken te doen!,wellicht tot een volgende keer.

1 like

Invicta overgenomen van Timo. Goede deal kunnen sluiten en het pakket de volgende dag al ontvangen :slight_smile:

@Timo9 Is zeker een aanrader. Timo, tot de volgende :smiley:

1 like

Seiko SRPE51 van @Timo9 overgenomen. Zeer tevreden over deal. Hier doe ik graag zaken mee. Bedankt!

2 likes

Deal was snel rond, relaxt in de communicatie en delivered as promised!

1 like

Een Seiko turtle Batman van @Timo9 overgenomen eind december, en het was mijn eerste aankoop via HF. Een zeer prettige ervaring gehad, goed verpakt en het horloge was zoals beschreven. Super tevreden!

1 like

Horloge verkocht aan @Timo9.
Zeer prettig en snel contact en een nog snellere betaling.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Top.

1 like

Een horloge verocht aan Timo. Na gezegd te hebben dat hij hem wilde was het allemaal snel rond. Prima zaken doen met Timo dus weer plus 1 :+1:

1 like

Seamster overgenomen van Timo. Snelle en prettige onderhandelingen. Pakket was in een vloek en een zucht verzonden en lag dus binnen 30 uur nadat het geld was overgemaakt op de mat. Horloge in zeer goede, je zou kort zeggen dat het al 8 jaar oud is.

Top!

1 like

Snelle deal gesloten met @Timo9 makkelijk, geen gezeur, niet afdingen (of kwam dat door de al scherpe prijs :smirk:), gewoon goed geregeld :ok_hand:t3:

1 like

Snelle deal gesloten met Timo, vriendelijk contact, aanrader!

1 like

@Timo9 kocht een Brunmontagne HFLE2021 van mij.
Snelle betaling heldere en vriendelijke communicatie.
Zeker een aanrader om een horloge aan te verkopen.
Thnx Mister Fox!

2 likes

@Timo9 heeft mijn Zenith Pilot overgenomen. Snelle deal en snelle betaling. Prima geregeld en snel het blije NA topic kunnen lezen (altijd leuk als horloges binnen het forum blijven)

1 like

@Timo9 heeft mijn SKX781 overgenomen. Vlot en correct contact, reëel bod en geen gezeur.
Veel draagplezier gegund Timo!

1 like

@Timo9 heeft een San Martin van mij overgenomen. Goed contact en heeft hem vandaag opgehaald. Betaling was vlot afgehandeld en hij was er op het afgesproken tijdstip.

Helemaal top.

1 like

Fijne aankoop gedaan bij @Timo9! Snelle en prettige afhandeling en communicatie! Snel verstuurd en ondanks de vertraging door de bezorgdienst toch nog op tijd voordat ik hier van mijn vakantie adres weer vertrok :rofl:
Super blij met de Seestern die inderdaad zoals aangegeven in zeer goede staat verkeerde! :ok_hand:t4:

1 like

Mijn eerste aankoop hier op het forum.
Voelde toch een beetje onwennig.
Maar alles is vlekkeloos verlopen,
afhandeling ging erg vlot
paar berichtjes over en weer
duidelijke afspraak gemaakt
bliksemsnelle verzending
vandaag werd het pakje geleverd
en nou heb ik een waanzinnig mooie Zenit Pilot om de pols
Woohoo!

1 like

Leuk zaken doen met @Timo9.
Door de snelle en goede communicatie was de deal snel beklonken :ok_hand:

1 like

Een san martin van @Timo9 overgenomen. Prettig en snel contact. Alles vlekkeloos verlopen. Horloge volgens eerlijke beschrijving en goed verpakt!
Aanrader!

1 like

Sympathieke en vlotte communicatie. Instant betaling. Heerlijk zaken doen met Timo.

1 like

Vandaag met @Timo9 afgesproken in een koffiezaakje bij Arnhem om zijn prachtige Grand Seiko SBGA373G over te nemen en mijn SPB147J1 in te ruilen.

Gezellig samen wat over horloges gekletst en de deal snel afgerond. Ook werd ik nog eens op een goede espresso getrakteerd! Enorm fijn zaken doen met Timo en ook zeker niet ongezellig! :grin:

1 like