Ik zou best wel weer een Oris Pointer Date willen
Nét niet hoog genoeg dat Joe Biden aankondigt alle paarden te nationaliseren.
Tof om weten wel! Iets om te onthouden.
Vakantie, tijd om lekker te klooien. Wat bandjes die ik had rondslingeren er op gezet (allemaal matige kwaliteit, maar even voor het idee wel aardig om mee te experimenteren).
Als je bij die eerste de extra gaatjes wegdenkt, komt het wel aardig in de buurt. De tweede was van een goedkope Datejust homage, gek genoeg een van de meest comfortabele bandjes ooit. Qua kleur ook niet gek. Voorlopige conclusie is in ieder geval dat wat lichter/warmer bruin prima bij het horloge staat!
Foto’s volgen, maar na het fascinerende verhaal van @Fate_Amenable_To_Change over membranen en paardenreten ben ik gegaan voor een shell cordovan van Rios, via die welbekende toko uit Utrecht.
Het is nu nog erg stug (zoals altijd met nieuwe bandjes natuurlijk), maar volgens mij is dit een topper in wording
Niet jou Oris maar zeker on topic met mijn big crown chrono op de allergoedkoopste (leren?) band, echt goedkoop wel 1,99 euro inclusief verzenden. Bewijs dat bij de oris big crown niets kan misstaan
Tijdelijk opgezet (2 maanden geleden…)
Mooi horloge ook! Staat inderdaad prima.
Gevuld genomen? Ik pak altijd plat. Die zijn 2,5mm dik en soepel als kouseband. Maar als gevuld eenmaal goed zit blijft het zo.
Inderdaaad gevuld genomen, staat wel heel mooi. Een volgende keer probeer ik eens plat.
Ps grappig, dat foutje (Hirsch ipv Rios) had ik al lang geedit!
Plaatjes voor de sfeer. Niet geheel onbelangrijk, het valt goed in de smaak bij m’n vrouw (die het horloge draagt).
Ahhhhhh… Juist. Die heb ik ook, da’s een mooie band, maar in tegenstelling tot de platte moet je 'm even indragen omdat ie een stukje stugger is aan de kast. De mijne heb ik al vijf jaar, en ziet er uit als nieuw. Dat was toen ze nog een zwarte voering deden, zo oud is die.
Maar staat goed op die Oris, dat past prima. Mooie kleuren.