Tips gezocht: oris aquis style horloge

Waag het iemand het shin… Alternatief te opperen

Niet persé idd, maar hoe noem je een jomashop of gemnation als verkoper dan?

Webshop. Maar stempelen ze daar geen garantie kaarten af dan?

Met een gestempelde garantiekaart kun je bij elke AD onder garantie laten repareren. Sommige AD’s vragen dan wel een bijdrage, maar veruit de meeste niet.

Mijn defenitie van grijs is niet via een ad. Zodoende vielen daar deze webshops ook onder maar kan het mis hebben… Bij deze webshops krijg je idd vaak een niet gestempelde garantiekaart maar verloopt de garantie via de webshop bij de meeste merken.

Je krijgt überhaupt geen kaart bij je horloge als je bij Joma of dergelijke Amerikaanse wegschop koopt.

Joh… grijs is geen AD idd.

Wat ik zeg is dat een horloge wat grijs is gekocht met een garantiekaart je gewoon kunt claimen bij een AD

Hmm. En toch heb ik in het verleden wel eens een afgestempeld kaartje gehad bij een webshop.

Geen garantie kaart zou voor mij een no-go zijn.

Laat dat onding van een paar euro uit afvalmetaal met het gejatte Aquis ontwerp er maar buiten…

3 likes

In de Amerikaanse shops niet meer nu… dat was voor mij dus ook de reden om in Mn vakantie naar de AD te rijden. Ik heb ze allemaal aangeschreven.

1 like

Zeker voor de Oris gaan. Zoals hier eerder vermeld werd komt die zeker is voorbij rond de 1000 euro! De Certina is ook een leuk en kwalitatief horloge maar die Oris is in mijn beleving wel 10x mooier en ook de stalen band draagt veel comfortabeler, de sluiting is ook veeeeel beter dan die van Certina. Veel succes met de zoektocht!

Thnx voor alle reacties.
Wat bedoelen jullie met AD?

Een alternatief, de Halios Puck

Of een Seiko transocean wellicht?

Ze zijn alleen wel bijna even duur :upside_down:

1 like

Authorised Dealer… gewoon de dealer dus

2 likes

proost

1 like

Ik heb deze wellicht gaat deze naar de bleu zone