Haha ja ik zie het nu onderaan in je topic! Maar er worden wel leuke voorbeelden gegeven!
Iets minder doorsnee misschien maar heb je weleens naar Unimatic gekeken?
De u2 classic bijvoorbeeld:
38,5 mm
Domed safier met AR
300m waterdicht
Goeie lume
Net onder de 500 en gemaakt in Italië
Heb er zelf nog geen, maar heb Unimatic altijd interessant gevonden vanwege hun typische eigen stijl. Vooral hun duikers zijn typisch, beetje minder bruikbaar alleen…
Dit ziet er zeker ook niet verkeerd uit
@Voetsie ,Die Hamilton is het helemaal , de maat ,looks ,geen datum , wat ik jammer vind is maar tot 5 atm. zoals de meeste Hamilton Khaki Field .
Gelul. We weten allemaal dat je deze wilt. Laat al het voorgaande varen, spaar een paar maanden door en rock die DS.
Hahaha ,ja is ook zeker een optie waar ik over na denk.
Dan gewoon kopen…
Da’s waar. Misschien een Marathon horloge? Is alleen wel een echt andere uitstraling en ik weet niet of dat voldoet als field watch.
Ik heb sinds deze week de Seiko SNK805 in het bezit, leuke fieldwatch. Voldoet alleen niet aan de water resistent eisen.
Anders check Cabot Watch Company
En voor is minder de MWC die heeft ook een uitgebreide collectie
Heimdallr Type-A 38mm
Ben er zelf tevreden over, leuk horloge met een NH35 Seiko loopwerk voor weinig geld.
Ook met date versie verkrijgbaar.
Lume is ook geweldig!
(Dit zijn mijn eigen foto’s)
Met huidige korting 129 Euro incl. BTW / verzending + extra rubber strap?
Zeker een leuke optie
De Citizen bn0118-04e.
Beetje moeilijk leesbaar alleen, die cijfers mochten wel iets groter imo.
Draagt echt top kan ik je zeggen!
Ietwat anders maar ze beginnen met 50% off via Kickstarter en 20 ATM
die zijn er ook met een automaat!
Vuile dozijn… Lachen… ik zet dan ook altijd vertaling uit, in English is Ali een stuk beter te volgen - voor het gros van de mensen zullen we maar zeggen…