Zo één heb ik gehad maar vond ze wat te plat. Als ik het plaatje in de openingspost zie zoekt TS een meer “padded” variant?
@andrepost je kan ook een bij Watchgecko kijken, hebben ze sailcloth banden van Zuludiver dacht ik. Lijkt netjes.
Zo één heb ik gehad maar vond ze wat te plat. Als ik het plaatje in de openingspost zie zoekt TS een meer “padded” variant?
@andrepost je kan ook een bij Watchgecko kijken, hebben ze sailcloth banden van Zuludiver dacht ik. Lijkt netjes.
Da’s waar! Naast de kleur grijs was het “niet bol gevuld” zijn ook een reden die band te kopen voor op mijn aerospace.
Thanks, ook gezien inderdaad
Artem. Wel incl deployant
Watchgecko heeft wel belachelijke verzendkosten tegenwoordig……
Ziet er netjes uit.
Die sluitingen gebruik ik ook altijd op mijn leren banden.
Ik zal niet rouwig zijn als je de link doorgeeft per DM
Watchbandit!
Mag hier ook, ben wel ook wel bernieuwd, kan iedereen even gluren
Ik ga even zoeken in mijn bestellingen.
Ik heb ze terug kunnen vinden.
Even een kleine correctie; de banden kwamen niet van amazon.
De zwarte kwam van Ali-express, Quality Watchband Store Buy 22mm Luxury Brand Watch Band Strap Suitable for Breitling Avenger Genuine Leather Replacement Watchband Waterproof Diving Stainless Steel Clasp Men Watch Accessories at Wish - Shopping Made Fun
En de blauwe kwam hier vandaan;
Wish
22mm Luxury Brand Watch Band Strap Suitable for Breitling Avenger Genuine...
Bedankt voor het zoeken
Graag gedaan, het was wel even spitten.
Had de afgelopen tijd best wat bandjes van “all over the place” besteld.
zijn deze padded of erg plat???
Hier zit wel wat padding in. Ik heb er even mijn schuifmaat op gezet voor je, en op de naad aan de zijkant is hij 2mm dik, maar tussen de naden in is de dikte 4mm. Rondom de gaatjes voor de gesp zit nog een lederen versteviging en is hij nog fractioneel dikker (scheelt nog iets van 0,5 mm).
bedankt dat je even de moeite heb genomen voor hem te meten
ga zo ook eens even op de site kijken
Ik heb om te proberen deze besteld bij Aliexpress, zijn erg goed voor de prijs van ca € 10,00.
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com