Tis toch woensdag!

@ Henrik,

Heb je ook die scuba modellen of diaphane?
Zo ja, PM me even :slight_smile: Ik wil ze overnemen!

Hey Andre,

Back in town? Mooie aanwinst! Hoe doet ie dat toch… :wink:

Show us the pictures…:wink:

Mooi Andre, lekker stevige kast.
gr.
Yuen Tai

Leuk deze, Henrik!

Sinds ik hem heb elke dag al om de pols!

Vandaag de Mido Multifort

Groet, Mark

100% mee eens, als iemand schrijft, dat hij (of zij) horloge “X” draagt is dat erg leuk, maar ik ken bij lange na niet alle aanduidingen, dus “heren van woensdag” plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden!

Ja, maar ze zijn wel oud (1992-1995) en het zijn er niet veel. Dat zijn die wat kleinere modellen.

De Berney Blondeau Moonphase,

Ja Richard ben weer in het land,
waren inmiddels een paar klokjes binnengekomen, naast de Longines een Angelus Data Alarm en de Sabina die inmiddels een opknapbeurtje heeft gekregen.


wijzerplaat is niet helemaal 100%, maar wel net geserviced en een koopje voor 6 tientjes naar mijn mening.

Sabina uit Tramelan Zwitserland bj. plm 1925


losse schilfertjes op de wijzerplaat verwijderd en wat bijgetipt.

goeie maat met 40mm x 46mm Telemeter schaal en Tachymeter snelheidsschaal in slakkenhuisvorm, beide in kilometer per uur


uurwerk : Landeron Hahn 17 Jewels 15,5 lignes gemerkt SABINA


deksel sluit goed en behalve een beetje poetsen doe ik verder niks aan deze tachtig jaar oude vintage.
kast gemerkt met PB in het deksel , zoals zoveel kasten uit deze periode. Staat voor Paul Bouvier
(met dank aan Paul K. voor deze info)


Ik heb er voorlopig maar een goedkoop bandje aangezet , heb er momenteel geen mooi goed passend bandje voor.

gr.
Marijn

zoals altijd mijn favoriet de Seiko SLQ01 en zoals ik eerder schreef: plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden hierbij dus de foto, links de SLQ01 en rechts de SLQ07 (nog helemaal nieuw, deze draag ik nooit en ligt in de kluis)
de SLQ01 vertoont dan ook flink wat draagsporen (zie o.a. links van “chronograph”

Vandaag de Chronographe Suisse omgehad, maar nu pols-naked;)

Prachtige aanwinsten, Andre! (tu)

Just finished project:

Liefer op donderdag dan nooit,… gisteren nog met Lubbers, Van Den Broek, Bot, Junkers, Dijkstal,… geluncht vandaar geen tijd… nou, op de zelfde bijeenkomst, 3 mtr verder op,…

Gisteren dus… Rolex 5513 uit '78

Is dat een 007 kast, en dus formaat? Ziet er erg gaaf uit, ik vind de Seiko’s met deze wijzerplaten erg leuk, maar de kasten zijn zo klein, dit lijkt me de ideale oplossing.

Ruud

Bernard,

Jij bent toch op zoek naar een Mark XI?