Tissot Automatic 1976 lens kapot

Hallo, ik ben nieuw hier.
Ik ben op zoek naar iemand in de buurt van Tilburg die een vintage Tissot automatic kan repareren. Het lensje (31mm) is gebarsten en moet vervangen worden.
Alvast bedankt voor de reacties!!

Beste Rob,

Welkom op dit forum.
Een glaasje van een horloge laten vervangen kan bij elke horlogemaker. Hier is een lijst met op het forum bekende horlogemakers met een interactieve kaart erbij. Er zitten er ook wel een aantal bij Tilburg in de buurt:

1 like

Langeler in Made is handig met vintage A-merken.

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom. Stuur @koen even een berichtje. Die heeft mij super geholpen en ook in Tilburg.

1 like

Dank voor je reactie. Hoe kan ik @Koen een bericht sturen, ik zie nergens een directe mailfunctie, zie ik iets over het hoofd? :nerd_face:


Op het bolletje met je profielfoto klikken, en dan het envelopje aanklikken.

hallo Yannick, dank voor je bericht. Geprobeerd, maar lukt niet. Mss zit er een beperking op mijn account omdat ik hier nieuw ben

Hi Rob,

Langeler in Made is inderdaad een goede tip.
Ik zou je als hobbyist ook kunnen helpen, heb veel Tissots voorzien van vers plexi.

Zit je hier in de buurt?

Waalwijk

Da’s dichter bij dan Made. Wat gaat het ongeveer kosten denk je?

Als @koen in Tilburg zit is dat nog dichterbij :wink:

Prijs hangt er af van het glaasje. Plexi kost als onderdeel nog geen tientje, afhankelijk van uitvoering, hoogte, ring e.d.
Het werk; daar zit de crux. Vintage is altijd een verrassing m.b.t. hoe makkelijk het gaat.

thx, het lukte net om @koen een bericht te sturen. Ik wacht ff af. Anders doe ik een beroep op je! :wink:

Doe eens een foto van de Tissot. Ik ben nieuwsgierig :+1:

Langeler in made is oke, maar ik vindt hem wel wat raar met zijn prijzen zo nu en dan.

Ik ga er zelf daarom niet meer naar toe, ik kan je koremans in chaam.ook aanbevelen, ga ik tegenwoordig met mijn vintage spul naar toe.

Overigens is koen uit Tilburg helemaal top, maar ik hoop voor je dat hij tijd heeft…

1 like

Allemaal bedankt voor de tags. :grin:

Heb inmiddels per PB een berichtje ontvangen en beantwoord.

1 like